11 Reacties
3 jaar geleden
Wij hoeven ook maar de straat over te steken, dan doet de hond een plasje en kan ik weer terug. Dit durf ik wel aan zonder babyfoon, ben na max 2 min terug.
3 jaar geleden
Hier komt het eigenlijk nooit voor. We slapen altijd thuis. Maar de week dat mijn man op wintersport was (eens en nooit meer zonder ons), deed ik een grote ronde met ukkie (toen ruim 1) voor haar bedtijd en naar de hoek van de straat voor mijn bedtijd.
Babyfoon mee, die is dan net buiten bereik en piept dan. Mocht ik dan omvallen, vind iemand mij met babyfoon en gaan ze vanzelf op zoek naar het huis/baby die erbij hoort (veel honden in de wijk, dus het is niet dat ik rond 22/23 uur de enige ben buiten).
3 jaar geleden
Het komt hier ook niet zo vaak voor. Maar ik kan mijn hond heel dichtbij uitlaten en ben in 3 minuten zeker thuis. Als ik op de wc zou zitten zou ik net zo snel bij m’n zoontje zijn.. Ik heb achterop de babyfoon een papiertje geplakt met ons adres en telefoonnummer van mijn man en in die hand heb ik ook altijd de huissleutels. Iedereen hier weet wel waar ik woon maar als er wat gebeurt wil ik zeker zijn dat ze niet hoeven te zoeken naar het goede huis!! Mijn hondje moet ook gewoon haar behoefte fatsoenlijk kunnen doen vind ik..
3 jaar geleden
Hij heeft hier best een vast ritme met rond 7/8 de laatste fles en dan ook naar bed. Vaak komt hij dan tegen 23/00 uur weer. We laten dan tussen 21/22 de hond uit ook al is er iemand wel/niet thuis. Eigenlijk is hij nog nooit wakker geworden. Altijd als hij al ruim een halfuur slaapt. Ook in de ochtend, dan doen we hetzelfde.
3 jaar geleden
Ik zet camera aan en kijk via telefoon mee. Ik laat altijd mijn man of zus of haar man weten dat ik klein rondje ben wandelen.(Max 5 min weg) mijn zus woont straat achter mij dus die kan altijd gaan kijken als ik niet meer reageer op app. Als mijn man mij niet kan bereiken belt ie mijn zus of haar man zodat die kan kijken. Maar ik doe dit alleen als hij diept slaapt