18 Reacties

2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dagelijks geen ontlasting. Hij krijgt volledige bv.. zijn scheetjes stinken nu ook enorm 🤓 dan weet ik dat ik eerdaags een volle luier kan verwachten. Misschien jij ook straks 😆

2 jaar geleden
Reactie op pamelatouw
Mijn zoontje heeft dagelijks geen ontlasting. Hij krijgt volledige bv.. zij ...
😂😂😂😂 dat kan het ook zijn idd

2 jaar geleden
Reactie op MuisJee
Die van ons is ook verrot, net als haar vader 😜
Hahahaha de mijne scheet harder dan zn vader 🥲🥲

2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook ontzettende stinkscheten, hier is het begonnen toen mn dochter overging van elke dag ontlasting naar een keer in de week (krijgt borstvoeding).

2 jaar geleden
toen onze dochter grotendeels bv kreeg stonken die scheten naar verrot riool🤣😅 het begint nu wel mee te vallen nu ze iets meer kv krijgt

2 jaar geleden
Reactie op Jasmijn_1998
Onze dochter heeft ook ontzettende stinkscheten, hier is het begonnen toen ...
Ja hier ook.. elke keer vraag ik wat ze gegeten heeft. 🤣🤣🤣

2 jaar geleden
Mijn zoontje had scheten die naar verrotte ei roken, had eens in de 2 dagen ontlasting en de kleur was groen. Sinds een weekje zijn we over naar nutrilon content, nu stinken z’n scheten niet meer en heeft hij elke dag minimaal 1x (gele) ontlasting. Nu zijn we niet overgegaan naar nutrilon vanwege z’n stoelgang, maar omdat hij de hero niet meer lustte en was er super onrustig door

2 jaar geleden
Het was hier vanmorgen ook een orkest van geluiden… uiteindelijk had ze een goede productie in de luier 🤣

2 jaar geleden
Reactie op tapioca
Mijn zoontje had scheten die naar verrotte ei roken, had eens in de 2 dagen ...
Ahh, wij gebruiken ah bio. Zou het daardoor kunnen. Nu ook elke 2/3 dagen groene ontlasting. Ook enorme stinkscheten en hij is idd heel onrustig tijdens de fles en erna.... k dacht bijna sprong 4.. hoe kwam je erop om je kv te veranderen?

2 jaar geleden
Reactie op cadeautjeee
Ahh, wij gebruiken ah bio. Zou het daardoor kunnen. Nu ook elke 2/3 dagen g ...
Nou nu je dat zegt... wij zaten op ah voeding en dachten vaak dat ze had gepoept vanwege de lucht. Maar die was een tijd niet leverbaar en overgestapt op little steps. Nu hebben we daar geen last meer van.