8 Reacties
3 jaar geleden
Ik vlieg in augustus via eindhoven. Ik heb ze gemaild voor een rolstoel en die kun je gewoon lenen daar. Dan is de rij denk ik best uit te houden. In oktober vlieg ik met 24 weken naar Turkije, stond ook al vast voor ik het wist. Ga ik dan ook regelen als het me bevalt. Denk er ook aan dat je een zwangerschapsverklaring bij je hebt. Als ze denken dat je verder bent dan 28 weken mogen ze je weigeren, zeker als je het niet kan bewijzen.
3 jaar geleden
Ik vlieg in augustus via eindhoven. Ik heb ze gemaild voor een rolstoel en ...
Ohww dat is inderdaad handig zoon rolstoel! Moet je daarvoor betalen? Want dat staan betwijfel ik of dat gaat馃槀
3 jaar geleden
Reactie op Jillanna123
Ohww dat is inderdaad handig zoon rolstoel! Moet je daarvoor betalen? Want ...
Nee bij Einhoven is het gratis! Niet eens een muntje nodig. Schiphol en andere weet ik niet maar staat vaak op de site wel aangegeven!
3 jaar geleden
Nee bij Einhoven is het gratis! Niet eens een muntje nodig. Schiphol en and ...
Aahh okee thanks!
3 jaar geleden
Hi! Als zwangere mag je volgens mij gewoon overal langs en op een karretje naar de gate :) Ik zit nu in Turkije en vloog gister vanaf Rotterdam. Er was een mega rij. Ben via Arrivals binnen naar vertrek gelopen en kon gewoon inchecken. Niet netjes maar in 30min tijd was ik 5m opgeschoten in de rij buiten. En had daar met de regen die er bij kwam echt geen trek in.
Niemand die me aansprak. Maar als dat wel was gebeurd had ik gemeld dat ik zwanger was.
Overigens 2 weken terug via Schiphol naar Spanje was geen probleem. Binnen een uur bij gate vanaf binnenkomst. We vlogen op dinsdag en je hebt meestal op maandag en woensdag alle pakket reizen Tui/Corendon vluchten en ook meer drukte lijkt. In september lijkt me dat de piek wel voorbij is hoor.
Maar gewoon om assistentie naar gate vragen als je je niet goed genoeg voelt. Fijne vakantie!
Ps waarom denk je dat er nare reacties komen? Je kan toch tot 36 zonder doktersbrief vliegen. Waarom niet? Mensen die niet durven vliegen moeten het niet doen maar snap alle angst niet zo of waarom je geen vakantie mag plannen als je zwanger bent? Ik heb ook nog een vrijgezelle staan in Palma (recent gepland) en bruiloft in Marbella. Die al wel stond. Ik ben dan 28 weken. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Rhodos en prettige zwangerschap!
3 jaar geleden
Reactie op Anna-37
Hi! Als zwangere mag je volgens mij gewoon overal langs en op een karretje ...
Heel erg bedankt voor je reactie! Komt omdat veel mensen het raar vinden als je om voorrang vraagt als je zwanger bent ( wat ik heb gehoord )
3 jaar geleden
Als je tegen die tijd merkt dat je vaker moet plassen of duizeliger bent kun je medische assistentie aanvragen. Er wordt wel gevraagd dit enkel te doen als dit echt nodig is..