24 Reacties
3 jaar geleden
Zou mij ook echt niks uitmaken als ik eerlijk ben. Als hij zou slapen, dat wel 🤣 Gelukkig slaapt hij niet op onze kamer, maar als ze nog zo klein zijn zou t me niet boeien 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Om heel eerlijk te zijn maakt het ons nog niet zoveel uit op deze leeftijd haha, pas als ze wat ouder is gaan we daar wel op letten, maar dan slaapt ze tegen die tijd ook allang op haar eigen kamertje en hebben we sowieso al weer wat privacy terug(:
3 jaar geleden
Ons zoontje slaapt ook nog naast ons en ook bij ons geen intimiteit. Sinds ik bevallen ben en nog steeds borstvoeding geef heb ik daar ook gewoon écht 0.0 zin in terwijl dat voor en tijdens de zwangerschap wel anders was.
Het zal tzt wel weer komen.
3 jaar geleden
Die kat snap ik😂😂 daarom hadden we ook altijs de deur dicht hahaha. En om seks te hebben naast je kind is voor mij een no go. Ookal slaapt ze of krijgt ze er weinig van mee, het idee vind ik gewoon gek. Er is vast een ander plekje in huis waar je even heenkunt lijkt me toch? Hahaha
3 jaar geleden
Ik snap je heel goed. Maar heb gelezen dat een baby daar niks van aantrekt. Hij herkent jullie geluiden. En gaat gewoon verder met zn slaapje.
Maar ik heb het zelf ook nooit gedaan toen hij nog bij ons sliep. Ons zoontje heeft ook maar 8 weken bij ons geslapen. En toen had ik daar echt nog geen behoefte aan.
3 jaar geleden
Haha goeie vraag!
Wij hebben het 1x gedaan volgens mij toen ze nog best klein was. Maar nu ze groter wordt en bewust van haar omgeving zou ik het ook niet meer doen, voelt toch een beetje gek.
Maar wij hebben deze issue niet meer omdat ze inmiddels op haar eigen kamer slaapt. En we hebben sowieso weinig seks 🙈
3 jaar geleden
Wij hadden een wieg op wieltjes en hebben bij ons eerste kind het wiegje weleens de gang op gerold (hij sliep gewoon rustig verder daar, anders was dat geen optie). Nu slapen beide kinderen op onze kamer en hebben we absoluut geen seks met hen erbij. Gelukkig zijn er ook andere opties en momenten dan 's avonds of 's ochtends in bed!
3 jaar geleden
Is dit je eerste kindje? Wij hadden dit gevoel namelijk ook heel sterk bij onze eerste zoon. Nu 3 kids verder en slaapt de kleine meid (ook 5.5 maand) nog steeds bij ons op de kamer en kunnen we ons heel goed afsluiten van haar aanwezigheid. De eerste paar keer met de kids op de kamer voelde gek. Elke beweging reageerde wij op. Maar die kleintjes slapen zo diep dat ze echt niks mee krijgen.
Oudste zijn hier nu 8 en 4 en slapen 1 deur verder en krijgen zelfs niks mee, een baby van 5 maanden al helemaal niet:-). Gewoon lekker doen en genieten van elkaar
3 jaar geleden
Reactie op Jorinde80
Hahahah zo herkenbaar van die kat! Dan kijk je op en ineens staar je recht ...
Ja vreselijk die katten😂 fijn dat mensen t herkennen😂
3 jaar geleden
Reactie op Imenih
Is dit je eerste kindje? Wij hadden dit gevoel namelijk ook heel sterk bij ...
Ja 1e kindje. Kan me in denken dat je bij een 2e kindje er makkelijker in wordt. Leuk om te lezen hoe verschillend iedereen er in is😊 nu denk ik ergens ach wat maakt het uit idd, maar op t moment zelf.....
3 jaar geleden
Hier hetzelfde! Ik kan gewoon niet opgewonden raken als ik weet dat mijn kleine meid letterlijk naast ons ligt in de co sleeper, ik vind het ook “vies” om seks te hebben naast een baby, heel ongepast in mijn ogen, maar dat zijn persoonlijke gevoelens. Ik wil seks en baby/kinderen op geen enkele manier mengen, ookal hebben ze het niet door.. er zijn zoveel plaatsen, momenten om seks te hebben, waarom perse met je baby erbij?