8 Reacties
2 jaar geleden
Dit is van paar maanden geleden, maar drijven in een waterbak is ook een dikke hit hier

2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/kosmokids-baby-speelgoed-montessori-sensorisch-speelgoed-ontwikkeling-fijne-motoriek-vaardigheden-0-24-maanden-hoogwaardig-kwaliteit-ufo-speelgoed/9300000152593988/?bltgh=vmfVP9FUcBsmzXN-u3BPlw.4_25.32.ProductPageUrl
En deze hebben wij ook van bol, die is echt heel erg leuk! Speelt ze graag mee. Ik zie vaak dingen op Instagram of tik tok voorbij komen (via voorgesteld) dus niet specifieke accounts die ik volg. Zal even opletten als ik wat tegen kom!
2 jaar geleden
Met dit warme weer kun je ook ijsblokjes met water in een zipbag doen. Let wel op dat je er water bij doet, zodat het niet te koud is voor gevoelige huid van je baby.
Een zijden regenboogdoekje vindt mijn dochtertje ook geweldig ( we hebben een mini van sarah's silk). Ze kijkt gefascineerd hoe het beweegt, hoe het voelt, ook lekker om eraan te sabbelen en te voelen hoe de structuur van de zijde dan verandert. Ook leuk om iets mee te bedekken en tevoorschijn te halen of om uit de permanende box (die van grapat hebben wij) te trekken. Of over mijn hoofd of haar hoofd en dan kiekeboe weg te laten trekken.
Verder heb ik ook pip bags gehaakt in verschillende kleuren (gratis patroon van de haakzolder via IG) ook heerlijk om mee e frummelen
2 jaar geleden
Reactie op Unbeatable
Die heb ik via aliexpress 🙈. Hier ook een groot succes.
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €7.83 59% Off | 5 IN 1 Pink Pig Silicone Pull String Baby Develop Teething Montessori Sensory Educational Toy Travel Toys For Stroller
https://a.aliexpress.com/_EQlngeX
2 jaar geleden
*Gras/zand voelen
*Laten ruiken aan koffiebonen of thee met verschillende smaken.
*De dingen in huis langsgaan en laten voelen, bij ons is de stof van de bank nog steeds geweldig 😅
* divers speelgoed met reliëf (te koop zijn ballensets of schijvensets)
*lege flesjes verzamelen en vullen met verschillende dingen. (1 met rijst, 1 met water, 1 met macaroni).
*laten voelen aan verschillende stoffen (spijkerstof, vilt, fluweel(achtig), leer)
Leuk topic, ik was er zelf nog niet bewust mee bezig.
2 jaar geleden
Ik heb
- water flesjes gevuld met water en veel verschillende glitters.
- flesje gevuld met verschillende kleuren en formaten pompoms
- ziplockzakjes/lamineerhoezen met babyolie en glitters
- ziplockzakjes/lamineerhoezen met babyolie en voedselskleurstof
- ziplockzakjes/lamineerhoezen met water en knopen