810 Reacties

één jaar geleden

Hi allemaal , Ik heb dit topic weer geopend , denk dat er een misverstand was . Excuses! Please show your belly's Liefs, Jaleesa|Moderator

één jaar geleden

8weken ( 5de zwangerschap - 2de kindje ) vooral nog een darmenbuikje maar mijn baarmoeder zit nu wel al hoger als bij mijn vorige zwangerschap rond deze termijn ☺️.

één jaar geleden

9+1 weken, 3e zwangerschap en ook 3e kindje.

één jaar geleden

10+4 van nr 2 😄

één jaar geleden

11+2 van ons 3de kindje. (5de zwangerschap)

één jaar geleden

Hier ook al een flink darmenbuikje! Al heb ik zo'n vermoeden dat de baarmoeder ook wel snel groeit nu. Echt in een paar dagen flink verschil te zien! Zo leuk. Kan niet wachten tot ik een echt baby-buikje heb 🥰🥰 Vandaag precies 10 weken zwanger van het eerste kindje 💕

één jaar geleden

Wow! Sommige hebben echt al n flinke buik. Ik heb een mini heuveltje boven mn schaam streek 🥹😂

één jaar geleden

12 weekjes van ons 6e wondertje

één jaar geleden

9 weken 🥰

één jaar geleden

12.3 weken. Echt een aardig buikie.

één jaar geleden

8w+2 van eerst kind ❤️ nu in vakantie in Portugal en ik merk een beetje

één jaar geleden

Mooie buiken al allemaal! Hier zwanger v/d tweede (12 weken) en pas mijn spijkerbroeken nog beter dan bij de eerste zwangerschap met dit termijn. Behalve een opgeblazen buik af en toe, hier geen buik te bekennen.

één jaar geleden

12+3 van de tweede. M’n buikje loopt fiks aantal weken voor op de 1e en vind het zelf eigenlijk niet zo fijn.. het scheelt dat het er dan nog uit ziet als een ‘baby buikje’.

één jaar geleden

Bijna 10 weken zwanger, 4de zwangerschap, 2de kindje.. Had nog een buikje van mijn dochter, dus ik maak me geen illusies 😂

één jaar geleden

Ik ben bijna 9 weken vind het wel beetje al opvallend bij 7,5 week was mijn buikje weg maar dat kwam door vocht of darmen en nu is het er weer😅

één jaar geleden

9,5 week 😳😊

één jaar geleden

Dit was zaterdag met 9+5🥰

één jaar geleden

Mijn buik met 12 weken. Begint nu toch wel moeilijker te worden om het te verbergen 🙈

één jaar geleden

Jeejtje ik ben 11 weken en zie nog helemaal niks van een buik😅

één jaar geleden

Normaal 6 weken maar ik had al een klein buikje van mijn vorige zwangerschap🙈proficiat iedereen. En geniet ervan!!!❤️