18 Reacties

2 jaar geleden

Zelf volg ik Bureauvanslaap op instagram. Misschien hebben zij tips voor je?

2 jaar geleden

Bij ons werkt het lakentje van fedde en kees Dit zorgt voor geborgenheid en geeft druk zodat ze minder kunnen bewegen. Ze kan nog wel omrollen en er onderuit

2 jaar geleden

Reactie op Daaniiellee

Bij ons werkt het lakentje van fedde en kees Dit zorgt voor geborgenheid en ...
Ik heb een eigen slaapzak kan dat ook? En ze ligt vaak op haar buik met haar kont omhoog past dat wel? Ziet er vrij strak uit. Ook probeert ze naar boven te ' kruipen'in haar slaap tot aam de bovenkant van het ledikant. Ligt ook vaak scheef in bed door al dat rollen.

2 jaar geleden

Kun je uitsluiten dat ze het niet te koud heeft?

2 jaar geleden

Reactie op Elvee

Kun je uitsluiten dat ze het niet te koud heeft?
Ja want in haar nekje voelt niet koud of warm

2 jaar geleden

Ik overweeg ook een slaapcoach, we zijn al drie keer gestart en drie keer had ze koorts in de nacht, ongelukkige timing. Nu zijn we bang voor die eerste nacht, omdat we weten hoe hels die kan zijn.. ik wil er zo graag doorheen zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Mara-a

Ik overweeg ook een slaapcoach, we zijn al drie keer gestart en drie keer h ...
Wat doet zo'n slaapcoach de eerste nacht bijv? Of nog niks omdat je kindje koorts had?

2 jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Wat doet zo'n slaapcoach de eerste nacht bijv? Of nog niks omdat je kindje ...
Een slaapcoach geeft volgens mij tips op afstand. Dus wat je kan doen in de nacht en later bespreken hoe het is gegaan. Die zit niet in de nacht erbij.

2 jaar geleden

Reactie op Saar1987

Een slaapcoach geeft volgens mij tips op afstand. Dus wat je kan doen in de ...
Klopt

2 jaar geleden

Ik heb de nunki lakentje gehuurd voor 2 weken, maar stuur hem na 1 dag al terug. Meteen al ging ze huilen want kon amper bewegen naar haar zij of buik. En toen ze erboven lag had ik haar ingestopt, zodra ze weer wakker was ging ze zelfs helemaal onder het dekentje en huilen. Helaas voor haar dus geen succes omdat ze gewoon echt TE veel beweegt... dan maar weer met gebroken nachten. Of kan een osteopaat helpen? En zo ja, wat doet zo'n iemand dan?

2 jaar geleden

Ik heb ervaring met een slaapcoach van het CB. Mijn zoontje viel niet meer zelfstandig in slaap. Heeft ons heel goed geholpen. Na 4 dagen al succes. Dus kan ook geen antwoord geven op je vraag.

2 jaar geleden

https://deslaapclub.nl/slaapstart/ Ik kwam dit nog tegen. Ze hebben vandaag een aanbieding. Iemand ervaring mee? Onze dochter slaapt ook bijna nooit een nacht door. Ik zit ook echt slaaptraining of een slaapcoach te overwegen, terwijl ik daar eigenlijk nooit zo'n voorstander van was... Heb er dus nog geen ervaring mee. Sterkte, kan me goed voorstellen hoe gefrustreerd je moet zijn elke nacht weer... Zo vermoeiend.

2 jaar geleden

Reactie op Elodi91

https://deslaapclub.nl/slaapstart/ Ik kwam dit nog tegen. Ze hebben vandaa ...
Ik zie het, zie alleen niet zo snel wat dit precies dan inhoudt. Dan alleen je gegevens moeten invullen en betalen. Wij gaan donderdag voor het eerst naar een osteopaat, ik denk dat we daar eerst is mee starten.

2 jaar geleden

Reactie op Elodi91

https://deslaapclub.nl/slaapstart/ Ik kwam dit nog tegen. Ze hebben vandaa ...
Wij starten morgen..!

2 jaar geleden

Reactie op Mara-a

Wij starten morgen..!
Super benieuwd!

2 jaar geleden

Ken je de podcast liefde van een moeder? Zij gaat in op natuurlijk slaapgedrag van jonge kinderen en geeft tips hoe hier mee om te gaan. Ik vind het erg prettig!

2 jaar geleden

Reactie op Kleingeluk

Ik heb ervaring met een slaapcoach van het CB. Mijn zoontje viel niet meer ...
Hier ook na 4 dagen succes! Zij en wij slapen allemaal beter :)

2 jaar geleden

Reactie op Mara-a

Hier ook na 4 dagen succes! Zij en wij slapen allemaal beter :)
Ooh fijn zeg! Hier ging het niet zo best, ze moest zo hard huilen dat ze begint te hoesten en te spugen. Dus we zijn weer gestopt... We nemen alleen de tips van het slaapritueel, flesje beneden geven en 4 min wachttijd mee.