16 Reacties

één jaar geleden

Hier overdag in het licht en beneden savonds en snachts boven in bed lekker in het donker 🥰

één jaar geleden

Reactie op Mommy Of5

Hier overdag in het licht en beneden savonds en snachts boven in bed lekker ...
Hier ook overdag in het licht. Haar avond/nachtslaapje in het donker

één jaar geleden

Alle dutjes in het donker! Maken baby’tjes meer melatonine aan en slapen ze (vaak 🤪) beter. Ik merk dat mijn dochtertje, nu zij in het donker ligt met witte ruis aan, haar slaap cyclussen veel beter aan elkaar kan koppelen. Voorheen ook 30 min en nu vaak 2 uur 🥰

één jaar geleden

Reactie op Mommy Of5

Hier overdag in het licht en beneden savonds en snachts boven in bed lekker ...
Bedankt voor je reactie! Zo deden wij het ook inderdaad! Ga eens proberen of het boven ook lukt :)

één jaar geleden

Reactie op gieniebenienie

Hier ook overdag in het licht. Haar avond/nachtslaapje in het donker
Bedankt voor je reactie! Zo deden wij het ook inderdaad! Ga eens proberen of het boven ook lukt :)

één jaar geleden

Ik deed eerst overdag in het licht ( boven) en nu sinds een week toch overdag ook donker. Resultaat is dat ze 2 korte dutjes doet en 1 lange van 2.5 tot 3 uur😁. Ik wilde eerst in het daglicht doen maar merk dat ze toch beter slaapt als het donker is

één jaar geleden

Reactie op OshinRosanne

Alle dutjes in het donker! Maken baby’tjes meer melatonine aan en slapen ze ...
Wat goed! Dat ga ik ook proberen vanaf nu :)

één jaar geleden

In het donker! Dan kijkt meneer minder om zich heen wat fascinerend is🤭. Het verschil met de avond routine is dat we de laatste fles in het donker geven. Gek genoeg slaapt hij dan opeens zowat 12 uren achterelkaar😂

één jaar geleden

Ik doe het overdag ook in het licht maar dan slaapt ze inderdaad 1 cyclus of soms nog geen eens 1. Nu ik jullie reacties lees ga ik ook eens proberen hoe ze het in het donker doet.

één jaar geleden

Die van ons slaapt snachts van ongeveer 21 tot 6uur, dan voed ik haar en slaapt ze nog eens wisselend tussen 8 en 10 uur. Ik krijg haar tussen de middag met moeite tot niet op bed. Ook niet in donkere kamer… ik maak dan vaak een wandeling en dan slaapt ze eventjes… de rest van de dag, heb ik het idee, is ze wakker! 😨

één jaar geleden

Ik doe ze ook in het donker. Echter doe ik alleen het rolgordijn naar beneden en niet de gordijnen dicht. Hierdoor komt er nog wel iets van licht binnen en is het een daadwerkelijk verschil met de nacht

één jaar geleden

Dank voor alle reacties! En nog tips om de overgang naar eigen bedje in donker overdag te maken? Onze kleine valt nu in armen in slaap maar zodra ik eigen bedje leg wordt ie wakker en huilen.. heb het net een uur geprobeerd maar niet gelukt dus nu Draagzak slaapt ie meteen haha

één jaar geleden

Reactie op Nini22

Wat goed! Dat ga ik ook proberen vanaf nu :)
En wat ik nu heb geleerd bij mijn tweede, maar bij mijn eerste nooit kon 🙈 Als ze wakker worden tussen twee slaap cyclussen in, geef ze de kans om ook zelf weer in slaap te vallen. Vaak pakte ik mijn zoontje gelijk op bij het eerste piepje. Nu laat ik mijn dochter gewoon even een beetje woelen en piepen en dan valt ze vaak binnen 10 minuten weer in slaap. Huilen is een ander verhaal.. dan pak ik haar er wel gelijk uit en probeer ik door het 4s ritueel haar weer in slaap te krijgen. Succes 🍀

één jaar geleden

Reactie op Nini22

Dank voor alle reacties! En nog tips om de overgang naar eigen bedje in don ...

één jaar geleden

Die van ons slaapt snachts van ongeveer 21 tot 6uur, dan voed ik haar en sl ...
Hier slaapt onze Dex savonds en snachts ook heel goed in zijn eigen bed, maar overdag wil hij letterlijk nergens slapen dan alleen maar op mij of in de draagzak... zo vermoeiend 🥱

één jaar geleden

Ja hier ook zo’n mannetje , slaapt wat langer in de ochtend maar is daarnaar rest van de dag wakker