9 Reacties

vorige maand

Dit ook lang gehad met mijn zoontje. Het is nogal een woeler waardoor hij zijn deken al telkens snel verloor. De oplossing hier was een bedslang. Hing wel een prijskaartje aan, maar hier dus geen dekenloze nachten meer☺️

vorige maand

Oeps iets te snel op verzenden geduwd. Hier zijn we dus abrupt gestopt met de slaapzak nadat we deze kochten. Wij hebben er een dik dekbed op liggen. Meestal leggen we de bedslang er een beetje op, zo verschuift het niet makkelijk. Elke avond voordat ikzelf op bed ga, kijk ik even hoe hij er bij ligt, maar heb op al een paar maanden tijd misschien 1 x deken moeten herleggen. Wel een dikke aanrader dus

vorige maand

Wij hebben ons oudere meisje 2 jaar lang in slaapzak gehad. Grrn problemen met de deken die afschuift. Pas als ze naar de grote bed ging, kreeg ze een mooie dekbed 🤭🤣

vorige maand

Bij ons slaapt ze ook meestal nog in een slaapzak. Ze heeft sinds begin dit jaar wel een gewoon bed. Ze wil wel graag onder een deken liggen, maar die schopt ze ook af. Nu doet ze haar middagdutje onder de deken om te wennen en dan ‘s nachts gewoon slaapzak aan. Ik heb er geen haast mee, zolang ze nog in haar slaapzak past vind ik dat ook prima. Die deken komt vanzelf wel.

vorige maand

Hier hetzelfde maar de kleine heeft een slaapzak met beentjes dat mocht het nodig zijn hij naar mij toe kan lopen (ligt nu al overigens maanden in mijn bed 🤣)

vorige maand

Hier ligt hij nog in een ledikant en slaapzak. Hij heeft een dekbed om te wennen maar hij wil daar zelf niet onder. Als ik zelf naar bed ga, dek ik hem toe met de deken. Als hij wakker wordt, ligt de deken altijd opzij. Dus ik zorg voor warme slaapzak en pyjama zodat hij niet wakker wordt om 5-6u van de kou!

vorige maand

Mijn zoontje slaapt nog in zn ledikant met slaapzak. Heb wel van de week een dekbedje gekocht omdat ik merk dat het in de nacht snel afkoelt in huis en ben bang zodra het richting de nul graden gaat dat hij het te koud gaat krijgen met alleen zn slaapzak dus dan is het idee om het dekbedje ook over hem heen te leggen. Tegelijkertijd ook een mooi moment om hem dan te laten wennen aan een dekbed.

4 weken geleden

Wij zijn begonnen met een dun lakentje over de slaap zak zodat ze kon wennen....daarna in de zomer doorgepakt zodat het niet koud zou zijn als ze het deken weg schopte. Het duurde een paar weken voordat ze zelf het deken weer goed kon leggen maar nu slaapt ze heerlijk onder een deken....dus van het voorjaar proberen met een warme pyjama aan?

3 weken geleden

M’n dochter ligt ook gewoon nog in een 104 slaapzak in haar ledikant. Ze past nog prima dus waarom niet. Bij m’n zoontje ook gedaan en toen in de zomer (was hij 3,6) een “groot” bed met hem uitgezocht incl dekbedje etc. Makkelijkste overgang ooit. Tot die tijd lekker geborgen in de slaapzak/ledikant