Hoi dames,
Weet iemand als je als zwangere smeerkaas mag eten waar garnalen in verwerkt is en kroepoek bijv?
Was er heel benieuwd naar ik vind die smeerkaas van eru met sambal zo lekker en wat verboden is , is altijd aantrekkelijker 🤔🤔😄
Gadverdamme😂😂😂 ik kom er nu via jou achter dat er garnalen/schaaldieren inzitten..
Ben de afgelopen 13 jaar dus toch niet zo vegatarish geweest als dat ik dacht😂😅
Ik ga stuk om deze reactie 🤣 had t zelf ook niet bedacht ofzo
Haha nee maar echt. Check vaak ingrediënten maar hier totaal niet!🙈 sambal? Smeerkaas?😅 zie die logica niet echt.. maar na net even googlen eet ik dus ook al geen sambal smeerkaas meer😆
Overigens heb ik dit gewoon gegeten de afgelopen weken om even op de vraag terug te komen. Denk dat het percentage garnaal wel laag is? ZwangerHap is ook erg streng.
Volgens mijn vk is zwangerhap soms echt een beetje overdreven en mag je soms best je eigen gezonde verstand gebruiken. Ik zou het persoonlijk gewoon lekker blijven eten. Voel je je er echt niet relaxed bij, kun je altijd gewone smeerkaas nemen en er een beetje sambal op smeren😁
Ik die vegetarisch is voor meer dan 10 jaar: ben geschrokken! Dacht altijd dat dit prima was om te eten. Na checken zie ik toch schaaldieren staan. Wat onnodig!