12 Reacties

6 dagen geleden

Hier vindt ze tekenen en kleien echr heel leuk! Is ze ook echt ff zoet mee
Onze zoon (bijna 3) speelt al sinds hij anderhalf is met Magna Tiles. Echt mega leuk open einde speelgoed! Kan hier eindeloos mee variëren. Ook te koop in een grote ton van de HEMA. Echt een aanrader!

6 dagen geleden

Onze dochter speelt heel veel met 123 playmobil en sinds kort met barbie's. Nou moet ik zeggen dat ze met heel veel heel goed en lang zelfstandig kan spelen. Zo vind ze puzzelen heel leuk! Maakt inmiddels al puzzels met meer dan 30 stukjes. Ook speelgoed van Little Dutch is een hit, zoals het feeenhuis🤗

6 dagen geleden

Reactie op Kiim93

Onze dochter speelt heel veel met 123 playmobil en sinds kort met barbie's. ...
Wat knap zeg, die puzzels. Dat kan de mijne niet. Puzzelen doen we vaak samen. Playmobil is een goede tip, dat hebben we nog niet. Maar ze is dol op rollenspel dus ik denk dat dat aanslaat. De magnetische tegels hebben we, maar ze is niet zo'n bouwer. Knutselen en kleien doen we inderdaad ook veel.

6 dagen geleden

Reactie op Saar1987

Wat knap zeg, die puzzels. Dat kan de mijne niet. Puzzelen doen we vaak sam ...
Ja, ik was er zelf ook verbaasd over hoor. Ik deed er zeg maar langer over dan zijn 😂 Je hebt gewoon playmobil en wij hebben 123. Is met kleinere onderdelen. Net wat meer geschikt voor kleinere kinderen. Ik weet niet of je Vinted hebt, maar daar kan je met een beetje goed zoeken best leuke dingen scoren, want anders is het vrij duur! Mijn dochter speelt idd ook dingen na met de 123 playmobil en met het feeënhuis ook. Dan hoor ik haar lekker kletsen en doen. Zo heerlijk! Hier heeft ze ook niet zoveel interesse voor bouwen. De blokken staan al 2 jaar on aangeraakt in de kast 😂 knutselen vindt ze idd ook geweldig! Klinkt alsof onze dochter dezelfde interesses hebben 😊

6 dagen geleden

Een pop?kun je goed uitbreiden ook voor rollenspellen bijv bedje, badje, kinderwagen

5 dagen geleden

"Zelf" spelen is hier wel een ding, wij moeten als mama en papa vaak meedoen. De laatste week heb ik de Timio weer tevoorschijn gehaald, daar vermaakt hij zichzelf wel goed mee.

4 dagen geleden

Onze dochter heeft een stofzuiger gekregen. Ik mag niet meer stofzuigen ze is er erg druk mee 🤣 en hij zuigt ook nog echt dus ideaal

3 dagen geleden

Hier begint verkleedkleding ook interessant te worden. Hij heeft al een pak van spiderman, maar nu wil hij er nog 1 met masker 🙈

2 dagen geleden

Kassa van de kruidvat, met klein winkelmandje. Daarbij een vtech rolmandje met scanner gekocht. Gaan we geven met kerst

gisteren

Reactie op jds__

Onze dochter heeft een stofzuiger gekregen. Ik mag niet meer stofzuigen ze ...
Dit klinkt top haha

gisteren

Reactie op Maymay9

"Zelf" spelen is hier wel een ding, wij moeten als mama en papa vaak meedoe ...
Dit lijkt me zeker wat voor haar. En ook leuk om aan ooms en tantes samen te vragen