18 Reacties

3 jaar geleden

Speelgoed van playgro is hier favoriet! Past niet helemaal bij het sad beige mom leven maar de kindjes vinden het wel leuk 😅. Ik heb een rammelaar van playgro waar mijn zoon altijd mee wil spelen, andere dingen gooit hij sneller aan de kant

3 jaar geleden

Reactie op Bootsbean

Speelgoed van playgro is hier favoriet! Past niet helemaal bij het sad beig ...
Sad beige mom ik ga kapot🤣 Hier is favoriet: boekjes boekjes boekjes, kan niet genoeg boekjes hebben. Daar vermaakt hij zich ook makkelijk zelf mee als je even druk bent. Verder een tuimelaar van het merk Fehn, en bijtspeeltjes. Gewone knuffels worden ook steeds leuker voor hem.

3 jaar geleden

Idd het van Playgro! Vooral het staarten voelboekje! En alles van Sophie de Giraffe vindt ze geweldig! Letterlijk spartelen als je het geeft! Verder geeft ze er nog niet zoveel om.

3 jaar geleden

Sophie de giraf heb ik ook alleen daar kijk ze niet echt naar om🤣. Heb nu een aantal van playgro besteld ben benieuwd Ze vind freddie de vuurlieg wel erg leuk en de spiraal van playgro

3 jaar geleden

Oball, een dobbelsteen met allerlei frutsels eraan

3 jaar geleden

De lamaze rups is erg leuk en ze vind sophie de giraffe helemaal het einde op een of andere manier

3 jaar geleden

Reactie op Chantal000

De lamaze rups is erg leuk en ze vind sophie de giraffe helemaal het einde ...
Oe die rups ziet er ook wel erg leuk uit !

3 jaar geleden

Dit is echt een flop want blijft niet eens plakken😑 En de rammelaat slaat ze weg😂

3 jaar geleden

Een lege verpakking van billendoekjes is hier het mooiste speelgoed 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op tessa-1

Hahaha ja hier ook en plastic flesjes. Maar ze stopt alles in haar mond, dus niet zo lekker 😅

3 jaar geleden

Reactie op J.W.N

Dit is echt een flop want blijft niet eens plakken😑 En de rammelaat slaat ...
Oh die wou ik ook halen, goed om te weten dat het niet blijft plakken dus. Wie weet vind ze het later wel leuk om mee te spelen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Bootsbean

Oh die wou ik ook halen, goed om te weten dat het niet blijft plakken dus. ...
Nee zou m niet kopen! Ze slaat er tegenaan en ding ligt op de grond 😑

3 jaar geleden

Reactie op tessa-1

Hier hydrofiele doeken! Hoe groter hoe blijer het kind 😆

3 jaar geleden

Knisperboekjes, O-ball en aanverwante dingen van O-ball, 'spinnenweb' bal, doekjes voor kiekeboe spelen, Playgro eenhoorn met lange poten, waterspeelmat (met water IN de mat, dus niet nat zeg maar), langwerpige hanger van Little Dutch voor in de box om draaien te stimuleren.

3 jaar geleden

Reactie op Mikila

Knisperboekjes, O-ball en aanverwante dingen van O-ball, 'spinnenweb' bal, ...
Heb jij een foto van die langwerpige hanger? ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Lisette82

Heb jij een foto van die langwerpige hanger? ☺️

3 jaar geleden

Playgro hier ook populair bij m’n dochtertje. Maar ook de vtech piano van haar oudere broer doet het hier goed. (Er zijn natuurlijk ook genoeg baby piano’s te koop).

3 jaar geleden

Het Playgro clip clop paard! Dat is echt een fantastisch speelgoed ding zeg