13 Reacties

3 jaar geleden

Zou een soort strand/windtentje wat kunnen zijn?

3 jaar geleden

Wij zetten het campingbedje in de tuin als 'box' en kan dan eventueel ook een dutje daarin doen, parasol erboven.. Hele anders vraag ons zoontje is ook al heel lang morgen 4 maanden, hebben jullie ook het probleem dat hij haast de wagenbak uitgroeit ?

3 jaar geleden

Wij hebben het tentje van babymoov. 3 in 1: een zwembadje, bedje en speeltentje in 1 met overkapping, ook handig om mee te nemen 😊 Wij leggen er een boxkleed in voor extra comfort tijdens het slapen

3 jaar geleden

Reactie op mandyfietje

Wij zetten het campingbedje in de tuin als 'box' en kan dan eventueel ook e ...
Hahaha ja! Hebben echt een gruwelijk dure kinderwagen, en hij past er al bijna niet meer in 😂 Hoop dat de groei in de lengte nu wat langzamer gaat zodat de bak nog wel even mee kan.. echt zonde voor maar 4 maandjes

3 jaar geleden

Reactie op VTHMD

Wij hebben het tentje van babymoov. 3 in 1: een zwembadje, bedje en speelte ...
Daar zat ik ook naar te kijken, maar die lijkt me zo klein als hij erin zou liggen. Dan gaat ie niet lang mee ben ik bang?

3 jaar geleden

Persoonlijk zou ik voor een halfopen tentje gaan met voldoende ventilatie, ik denk namelijk dat sommige tentjes namelijk echt broeikastentjes zijn. Zo een babymoov. Zou ik zelf bijv. nooit zonder water gebruiken, als zwembadje is hij wel verkoelend genoeg.

3 jaar geleden

Ik ben van plan deze te kopen

3 jaar geleden

Wij hebben ook campingbedje ij de tuin opgezet als box en dit gekocht voor op vakantie straks maar kan evt ook in de tuin gebruikt worden. Zelf nog niet gebruikt dus weet niet of het iets is ;)

3 jaar geleden

Deryan baby tent!

3 jaar geleden

Reactie op Joeboe

Deryan baby tent!
Wordt dat niet veel te warm in de zon?

3 jaar geleden

Wij hebben de deryan peuterbox. Kan je ook heel goed als slaaptent gebruiken. En met de meegeleverde attributen kun je er een stevige box van maken. Ook ideaal voor op het strand, in de tuin, uit logeren gaan etc

3 jaar geleden

Reactie op roxannebos

Wordt dat niet veel te warm in de zon?
Er zitten helemaal luchtgaatjes in de bovenkant en je kunt de ‘klep’ open zetten.. mijn schoonzus gebruikte deze altijd op t strand.