10 Reacties

3 jaar geleden

Als je kinderen nog geloven, dan zou ik gewoon aangeven dat jullie graag traditioneel sinterklaas willen vieren en dus niet meedoen met de surprises omdat anders voor de kids de kans groot is dat ze straks erachter komen dat het sinterklaasverhaal niet klopt. En daar heeft ze het maar mee te doen.

3 jaar geleden

Gewoon geen suprise maken. Je gaat toch geen surprise maken om aan haar verwachtingen te voldoen. Ben je er met tegenzin mee bezig!...

3 jaar geleden

Kan zij op haar oppasdag niet de surprises maken met de kinderen als ze het zo leuk vindt?

3 jaar geleden

Reactie op Gerda121

Kan zij op haar oppasdag niet de surprises maken met de kinderen als ze het ...
Nee ze wil alleen met volwassenen dus de kids worden niet betrokken 😬 en ze gaat het voor ons niet maken

3 jaar geleden

Ik zou je heel goed afvragen of je dit wel wilt doen en als je het doet voor wie je het dan doet. Vooral geen dingen tegen je zin in doen! En Sinterklaas is eigenlijk een kinderfeest toch? Dan zou ik lekker daar m'n eigen weg in trekken en het voor jullie kinderen leuk maken zoals je het zelf in gedachten hebt. 😁

3 jaar geleden

Pakjesavond/middag met surprise en de cadeautjes voor de kinderen.. dus iedereen tegelijk?

3 jaar geleden

Reactie op Pietje89

Nee ze wil alleen met volwassenen dus de kids worden niet betrokken 😬 en z ...
Ik vier sowieso geen feestdagen zonder mn kids en ik vind sinterklaas puur een kinderfeest. Dus bij mij kon ze op haar hoofd gaan staan, maar mijn antwoord zou nee zijn.

3 jaar geleden

Misschien thuis blijven met de kinderen en je man laten gaan haha? Dan kan je ze uitnodigen voor een sinterklaas met de kinderen bij jou thuis als alternatief.

3 jaar geleden

Ik ga lang niet altijd mee hoor en mijn vriend ook niet met mijn familie als we ergens geen behoefte aan hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Malou29

Misschien thuis blijven met de kinderen en je man laten gaan haha? Dan kan ...
Goed idee!