11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb gewoon sushi (zonder rauwe vis) gegeten bij een sushi restaurant. Ging helemaal goed en heb me er ook niet druk over gemaakt. Ik neem aan dat de meeste restaurants heel schoon werken en schone messen gebruiken. Maar je zou ze nog even kunnen bellen. Dan ben je gerustgesteld.

4 jaar geleden

Volgens de zwangerhap app zou je dit gewoon mogen eten!

4 jaar geleden

Ik heb op voorhand gevraagd om het strikt van de rauwe vis gescheiden te houden wegens zwangerschap en dat hebben ze me gegarandeerd. En dan inderdaad enkel sushi met groentjes besteld 👍

4 jaar geleden

Gewoon lekker eten!

4 jaar geleden

Ja lekker doen! Vorige week ook sushi/pokebowl gegeten met kip en groentes... daarvoor inderdaad een extra check gedaan in de Zwangerhap app.

4 jaar geleden

Heb heerlijke vega sushi besteld! Enorm genoten 😊

4 jaar geleden

Wij hebben het weekend sushi besteld, maar ik heb vooraf wel gebeld om te vragen of ze de vega sushi zowel in verpakken als bereiden gescheiden kunnen houden van de rest. Nog steeds geen 100% garantie, maar ik had er bij het desbetreffende restaurant wel voldoende vertrouwen in.

4 jaar geleden

Ja hoor, kan je gewoon eten! Even doorgeven aan het sushi restaurant, dan houden ze er rekening mee.

4 jaar geleden

Dit kan je idd gewoon lekker eten Ik maak het altijd zelf dan weet ik zeker dat ik niks rouw eet

4 jaar geleden

Eergisteren uit eten geweest. Hier hadden ze een speciale sushi kaart voor zwangeren. Echt ideaal

4 jaar geleden

Reactie op BabyDrost

Eergisteren uit eten geweest. Hier hadden ze een speciale sushi kaart voor ...
Wat tof!! Waar was dit?