11 Reacties

4 jaar geleden

Hey, heb ik ook heel erg. Volgens mijn vroedvrouw kan je er niets aan doen behalve veel weg drinken en als het te veel wordt uitspugen ik heb het zo erg dat heel mijn maag constant vol zit met de speeksel merk ik als ik overgeef. Heb hg zwangerschap dus moet echt mega veel overgeven en met die speekselvloed betert het er niet op.

4 jaar geleden

Reactie op Lindsaytje

Hey, heb ik ook heel erg. Volgens mijn vroedvrouw kan je er niets aan doen ...
Precies dit dus. Ik zit ook met een hg zwangerschap plus een mond vol speeksel.. pfff balen dat je hier niks aan kan doen 馃様 Sterkte in ieder geval en laten we hopen dat het snel ophoud 馃

4 jaar geleden

Ik heb geen idee of dit tijdens de zwangerschap ook kan. Maar ik werk in de ggz en heb veel clienten die last hebben van speekselvloed (door bijvoorbeeld medicatie). Zij krijgen hier medicatie voor, misschien vragen aan je huisarts of ze je hierbij kunnen helpen?

4 jaar geleden

Oja, kauwgom kauwen raden we ook altijd aan

4 jaar geleden

Mijn schoonzusje heeft dit ook tijdens haar zwangerschap. Helaas had ze het iig nog met 24 weken, daarna heb ik haar nog niet gezien. Is heel vervelend voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Framblijtje

Oja, kauwgom kauwen raden we ook altijd aan
Ohja, ik heb er niet echt bij stilgestaan of er een medicatie of iets ervoor kon zijn. Kauwgom heb ik ook geprobeerd, maar daar word het ook niet echt beter van helaas.. toch bedankt voor je reactie!

4 jaar geleden

Reactie op Mc43

Mijn schoonzusje heeft dit ook tijdens haar zwangerschap. Helaas had ze het ...
Aggg wat rot voor der. Ik hoop echt niet dat het nog langer aanhoudt voor der. Het is zeker vervelend 馃槪

4 jaar geleden

Reactie op srz

Precies dit dus. Ik zit ook met een hg zwangerschap plus een mond vol speek ...
Dank u wel. Ik hoop het ook voor jouw dat het rap terug stopt.

4 jaar geleden

Heb ik ook hoor! Veel water drinken is wat bij mij helpt!

4 jaar geleden

Dit is een (minder bekende) zwangerschapskwaal en kan er blijkbaar voor zorgen dat je mondhoeken droog worden en scheuren. Je kunt er niet zoveel tegen doen, maar probeer vooral veel te drinken. Kauwgom kauwen, op pepermunt of waterijs zuigen kan ook nog wel eens helpen. Succes ermee.

4 jaar geleden

Dit is een (minder bekende) zwangerschapskwaal en kan er blijkbaar voor zor ...
Ja inderdaad kauwgom kauwen helpt best wel, en drinken eigenlijk ook wel. Maar dan blijf ik maar heen en weer gaan naar de wc 馃槀