32 Reacties

2 maanden geleden

Omdat het bij de oudste meteen raak was, heb ik bij de jongste wel een maand gewacht met beginnen, zodat het geen december zou worden. En maar goed ook, het was weer meteen raak. Maar als je al even bezig bent, denk ik niet dat ik een maand over zou slaan.

2 maanden geleden

Reactie op Dame

Omdat het bij de oudste meteen raak was, heb ik bij de jongste wel een maan ...
Wat fijn gefeliciteerd met je zwangerschap!

2 maanden geleden

Ik was uitgerekend begin januari maar uiteindelijk bevallen op 27 december. Mijn moeder kon het niet appreciëren dat ik op 25 december niet op het kerstfeestje aanwezig was omdat ik het zwaar vond en er zieken waren en ik die wou vermijden 🫠 Wij gaan voor een tweede proberen vanaf juli en we zien wel wat komt. Maar als ik zou mogen kiezen lijkt me bevallen in mei heerlijk! Ik ben zelf ook van mei en dat is echt een fijne maand. Maar dus, ik zou geen maanden overslaan, een kindje in eender welke maand is meer dan welkom :)

2 maanden geleden

Heel eerlijk ik was ook 1 januari 2023 uitgerekend uiteindelijk 31 december 2022 bevallen en ik sla zeker de maand april mei over, ondanks dat ik alleen doormiddel van een ziekenhuis traject kan zwanger raken maar die maand is al chaos genoeg plus nu nog een verjaardag dus ik persoonlijk sla deze maanden over.

één maand geleden

ik was 9 januari uitgerekend en mijn dochter is 1 januari 2023 geboren. De datum die ik eigenlijk echt niet wilde. nu het eenmaal zo is vind ik het eigenlijk wel een leuke/ speciale datum. De maanden december t/m februari zou ik bij een volgende het liefst overslaan ivm heel veel verjaardagen en de feestdagen die er dan nog bij komen. maar als het zo zou zijn is het meer dan welkom en zou ik er ook super blij mee zijn!

één maand geleden

Wij slaan deze maand, en tevens onze eerste maand sinds mijn spiraal eruit is, over zodat we niet 2 verjaardagen dicht op elkaar hebben mocht het ons gegund werden deze maand zwanger te raken. Ergens moeilijk, omdat ik 2 jaar geleden moeilijk zwanger werd/ geen eisprong kon vinden & 2 miskramen heb gehad, maar denk voor de kindjes fijner als ze niet nagenoeg tegelijk jarig zijn..

één maand geleden

Persoonlijk snap ik niet dat er zo veel mensen zijn die zich hier echt druk om kunnen maken. Een zwangerschap laat zich maar beperkt plannen, dan kun je ook beter niet in de zomervakantie bevallen, want dat is ziellig voor het kindje dat iedereen op vakantie is wanneer hij/zij jarig is. Als je dan ook nog rekening moet houden met de maanden dat er veel familie/vrienden jarig zijn blijft er niet veel ruimte meer over :). Bij ons eerste in elk geval nergens rekening mee gehouden en nu bij de tweede ook niet (jan en sep).

één maand geleden

Hier had ik totaal niet over nagedacht. En toen had ik afgelopen maandag 2 streepjes op de test staan. Mijn zoontje is begin februari jarig en nu begin januari uitgerekend. Het is nu eenmaal zo, hebben we wel alles in 1 keer gehad. Ben zelf in december jarig, vriend half januari en ons zoontje februari. En dan straks nog 1 begin januari/eind december.

één maand geleden

Reactie op Liindaa91

Hier had ik totaal niet over nagedacht. En toen had ik afgelopen maandag 2 ...
Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

één maand geleden

Had er dus wel over nagedacht en ook besproken, mn vriend vond dat we geen rekening moesten houden met wanneer en het gewoon zn loop laten. Ook niet heel erg geprobeerd zwanger te worden dus. En ja hoor, positieve test en dus uitgerekende datum weer januari 😅

één maand geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Had er dus wel over nagedacht en ook besproken, mn vriend vond dat we geen ...
Gefeliciteerd!