13 Reacties

vorig jaar

Kwark?

vorig jaar

Ik volg even mee. Onze dochter heeft ei en koemelkallergie
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Ik ken iemand die een taarten maakt en dus ook zonder ei. Onze zoon eet wel eens pannenkoekjes zonder ei maar met bakpoeder. Weet niet of dat ook zal werken met taart

vorig jaar

Oma heeft hier van de week zelf cakejes gebakken zonder ei, zal even navragen wat ze erin heeft gedaan ipv ei

vorig jaar

Is er in de buurt geen vegan bakker? Ik woon in België en hier een super mooie party en smashcake besteld helemaal vegan, zonder eitjes en zonder koemelk!

vorig jaar

Koopmans heeft vegan cakemix. Die gebruik ik voor een ei en melkvrije laagjestaart maar. En ik haal een vegan appeltaart van de Hema.

vorig jaar

Reactie op Herrxx

Oma heeft hier van de week zelf cakejes gebakken zonder ei, zal even navrag ...
Aah zou super zijn

vorig jaar

Reactie op ladyladylady

Is er in de buurt geen vegan bakker? Ik woon in België en hier een super mo ...
Ben al even aan het zoeken maar vind niks. 🫣

vorig jaar

Bij ons in de familie zijn een aantal mensen vegan. Dan haal ik altijd die vegan appelkruimeltaart van de Hema. Mijn dochter zelf weet ik niet of ik haar überhaupt taart ga geven, denk niet dat ze het zou missen. Maar anders misschien nog zelf een paar vegan cupcakes bakken😊. Staan vast wel recepten op internet.

vorig jaar

Hier ook twee kiddos met koemelkallergie (en de tweede ook ei) en wij halen altijd iig de vegan appelkruimel van de Hema, die is heerlijk. En bij Multivlaai hebben ze een paar vegan opties. De mini's die ze hebben waren echt heerlijk op een familie verjaardag laatst.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Wij hebben voor ons dochtertje een Vegan gebakje gehaald bij de Bakker Bart. Kaarsje er op en klaar ;) Rest van het bezoek kreeg gewone taart

vorig jaar

Zoontje heeft een allergie voor ei. Toevallig gisteravond recepten gevonden voor taart. Ook geen melkproducten worden gebruikt. En weinig suiker. Deze ga ik aankomende weken proberen te maken: https://solidstarts.com/smash-cake-recipes-for-babys-first-birthday/

vorig jaar

Reactie op Mar-loes

Koopmans heeft vegan cakemix. Die gebruik ik voor een ei en melkvrije laagj ...
deze is helaas uit het assortiment er was te weinig vraag naar😥