12 Reacties

2 jaar geleden

Oeh ik lees mee

2 jaar geleden

Volg!! Andere tip = ik heb net voedingstopjes van lidl gekocht (maat XL) zitten echt fijn en ruim voor grote borsten en geen voorgevormde borst zoals de meeste topjes
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb ook cup G, en me suf gepast aan voedingsbh's.. uiteindelijk 2 hele fijne gevonden. Een bij de Prénatal en een (de allerlaatste) bij de Hunkemöller. Toevallig heb ik ze (met prijskaartje er nog aan) te koop staan op mijn Vinted account (dionneemh) omdat helaas de borstvoeding bij mij niet op gang kwam. Wie weet heb je er wat aan!

2 jaar geleden

Ik heb voedingsbh's van Anita. Ik vind die zeer fijn en ze hebben grote maten. Ik vind ze wel prijzig, maar ik heb het er wel voor over. Succesmet de zoektocht 😉

2 jaar geleden

Ik bestel al een aantal jaar bij lace-lingerie.nl want daar hebben ze grote Cup maten. Hier hebben ze voor alle maten, en ik heb hier 2 voeding bh's vandaan. Gewoon 8 stuks besteld, gepast, en de rest terug gestuurd. Super gemakkelijk, en thuis lekker passen wat fijn zit.

2 jaar geleden

Reactie op Mamamichelle

Volg!! Andere tip = ik heb net voedingstopjes van lidl gekocht (maat XL) zi ...
Oe, die heb ik meteen besteld. Had van bonprix ook fijne voedingstops.

2 jaar geleden

Ik heb er twee van Anita Maternity en die vind ik heel fijn. Draag ze al twee zwangerschappen + borstvoedingsperiodes. Zijn met beugel dus geven ook nog voldoende steun.

2 jaar geleden

Ik heb 90G en heb de (beugel)voedingsbh's van de prenatal. Geven mij voldoende steun en stevigheid! Ben er blij mee!

2 jaar geleden

Fan van Hotmilk en Cake Maternity (bv model timtams flexi wire zit top in maat G)

2 jaar geleden

Hotmilk en cake maternity!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Carriwell carrigel voedingsbh. Een voedingsbh die lekker mee rekt, geen prikkende beugels maar een soort gel beugels. Zit mij erg prettig! Ik heb zojuist ook de voorgevormde variant besteld. Ben benieuwd of dat ook te doen is met grote borsten. Voorheen had ik ook altijd Noppies, het zit niet goed en snel kapot. Bij mijn 2e heb ik een dure voorgevormde voedingsbh gekocht van Prima Donna. Zit erg fijn maar wanneer ik de cup open maak om te voeden zit er nog een stuk strakke stof om de borst wat soms irriteert. Verder wel een hele mooie bh!

2 jaar geleden

Ik zweer bij de voeding bh’s van Anita! Zitten heerlijk, makkelijk te wassen en zien er ook nog mooi uit!