10 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op Nisie1991
Wij maken meestal een dag van tevoren grote pannen soep,gaan in de koelkast ...
Ja of je maakt nachos erbij, lekker met kaas overbakken en salsa saus.
Of een grote pan chilli con/sin carne erbij
Nog wat andere ideen:
- pizza's bestellen of in de oven
- satetjes met pindasaus en brood en wat frietjes of rijst
- een grote pan curry met rijst en naan
- een paar ovenschotels zoals lasagne die je een dag van te voren maakt met salades erbij

2 jaar geleden
Voor de kinderen zou ik een paar mensen laten rouleren en ze een konijnen onesie of iets anders aantrekken. En dan buiten ze laten rondrennen en laten schieten met pistooltjes op diegene XD. Voor je het weet liggen ze allemaal te pitten

2 jaar geleden
Bij ons is het traditie pasta bolognese en dan gaat de jarige voor het eerst met handjes de pasta in, eerste keer zelf eten.
Bij zoontje gaan we dat nu ook weer doen.
En voor de speelvogeltjes van het gezelschap hebben we sjaans al oudere zoon te hebben en dus voor iedere leeftijd hebben we wel iets in huis van speelgoed/bezigheid

2 jaar geleden
Mee eten? Haha nee hoor! De eerste verjaardag van onze dochter hebben wij de avond voor haar verjaardag samen lekker sushi gegeten met een wijntje erbij om samen te proosten op een mooi jaar, samen herinneringen ophalen enz. En op de verjaardag tussen de slaapjes gepland.
Ze sliep toen smorgens tot 11 en ging weer om 14.00 naar bed. Iedereen tussen die tijd uitgenodigd. Aangeven dat ze best wat langer mochten blijven maar ons feestnummer dan niet aanwezig was. Iedereen was er om 11.00 en de meeste waren om 14.00 weer weg.
Daarna kapot! Hahah in die paar uur is het enorm veel! Maar zo leuk om te zien 😍

2 jaar geleden
Ik doe de kinderverjaardagen altijd van 11 tot 15 uur. 2 pannen soep en belegde broodjes. Iedereen kan zelf pakken. Ook het drinken zet ik op tafel neer, dus alleen de koffie doe ik zelf. Je moet het jezelf niet te moeilijk maken, je hebt het al druk zat op zo'n dag. Overigens laat/liet ik mijn kinderen gewoon slapen, dus als mensen "te laat" komen, zien ze de jarige niet. Dat is dan pech