16 Reacties

3 jaar geleden

Ik leg nu onder haar nog dichte luier, een schone luier eronder. Zodat als ik haar vieze luier weghaal, de nieuwe al onder haar kont klaar ligt. Hier ook al heel wat natte aankleedkussens en kleertjes gehad🙃

3 jaar geleden

Ik leg nu onder haar nog dichte luier, een schone luier eronder. Zodat als ...
Zo doe ik dat ook bij mijn zoon, om een fontein te voorkomen 🤣

3 jaar geleden

Ik doe bij mijn zoontje voordat ik z’n luier openmaak even een koud billen doekje onder z’n navel wrijven (en dan even een aantal sec wachten), kou zorgt ervoor dat ze gaan plassen, tot nu is het niet meer gebeurd sinds twee weken ofzo

3 jaar geleden

Exact wat hopingforababy zegt! Beste tip ever😅 want idd, ook meisjes kunnen er wat van😜

3 jaar geleden

Reactie op Sofie-

Exact wat hopingforababy zegt! Beste tip ever😅 want idd, ook meisjes kunne ...
Ik verbaasde me daar echt over🫣🫣

3 jaar geleden

Ik leg ook al een schone luier eronder en van die wegwerp matras onderleggers. Scheeld weer wassen 🤣 Vaak moet je ze dan alsnog wel snel even verleggen/omhoog leggen dat de kleertjes niet alsnog nat worden. En vooral zorgen dat je de kleertjes ver genoeg omhoog doet.

3 jaar geleden

Haha, fijn om in ieder geval te lezen dat ik niet de enige ben! Schone luier eronder doe ik al, alleen vaak is het net op het moment dat de billetjes omhoog komen als ik daar aan het schoonmaken ben. Dan loopt haar plas zo over haar buik en heb ik niet veel aan de luier eronder…

3 jaar geleden

Dan zou ik gewoon een spuugdoekje ofzo er neerleggen op haar buik 🤣 gelukkig gaat het bij ons meisje vaak naar beneden

3 jaar geleden

Hier ook al meerder fonteintjes gehad bij ons mannetje. Hij heeft zichzelf al in z’n gezicht geplast. Oh man ik kwam niet meer bij haha. Maar geen ervaring met meisjes. Bij hem leg ik altijd een doekje erop.

3 jaar geleden

je kan een katoenen luier oprollen en die precies tussen de rand van de buik en dr nannie plaatsen dat als ze plast het niet over dr buik kan gaan.

3 jaar geleden

Wij hebben een aantal oude hydrofielen in stukken geknippen en leggen tijdens verschonen oud stukje hydrofiel op haar buik. Als ze begint te plassen leggen we snel het stuk hydrofiel op haar vagina en de plas waardoor de rest droog blijft. Dit was een gouden tip van onze kraamhulp.

3 jaar geleden

Een vriendin van mij is om deze reden haar baby boven een potje gaan houden bij elke verschoning. Het heeft nog succes ook! De baby is 2 december geboren.

3 jaar geleden

Reactie op Keetjev

Wij hebben een aantal oude hydrofielen in stukken geknippen en leggen tijde ...
Ja of gewoon een wc papiertje

3 jaar geleden

Thanks voor de tips!

3 jaar geleden

Puppy training pads, bij de action verkrijgbaar. Deze knip ik door midden en leg ik eronder tijdens het verschonen en de kleding goed omhoog trekken 😉