7 Reacties

23 dagen geleden

Bisgaard sandaaltjes hebben wij gisteren in een kinderschoenenwinkel gekocht. Hebben een goede flexibele zool.

22 dagen geleden

Ik heb teva sandaaltjes gehaald. Nog geen 2 keer aan en de zool ligt eraf. Weliswaar tweedehands op de konings markt gehaald waarbij de vrouw aangaf ze amper gedragen te zijn (en dat was ook zichtbaar). Dus ik lees mee.

22 dagen geleden

Wij hebben de Eva sandalen van Next, ideaal met water, zijn zo weer droog. Vandaag ook deze besteld bij de H&M, ben benieuwd hoe die zijn.

22 dagen geleden

Als je sandalen wil die goed ondersteunen kun je het beste kijken naar sandalen waar de achterkant (de hiel) “dicht” is. Die ondersteunen beter dan helemaal open sandalen.

22 dagen geleden

Sandaaltjes van shoesme

21 dagen geleden

Wij hebben toevallig gister sandaaltjes gekocht van Kipling. Breed voetbad en heel zacht leer

20 dagen geleden

Ik was bij de schoenenwinkel en zij adviseerde Teva maar die vond ik echt veelste duur! Nu uiteindelijk shoesme gekocht, ik vind ze zo schattig! De kleine accepteerd niet zomaar alles wat ik om z’n voeten doe, maar de schoentjes en nu ook sandalen van shoesme laat hij aan!