22 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben marktplaats afgezocht. Kwamen daar 1 van de IKEA tegen helemaal mooi gemaakt. Zeker waard om daar eens tussen te kijken

2 jaar geleden

Helemaal mooi roze

2 jaar geleden

Wij hebben de speelkeuken online bij de Lidl gekocht. Nu nog pimpen

2 jaar geleden

Little Dutch 🤩

2 jaar geleden

https://www.zara.com/nl/nl/speelgoedkeuken-p48680052.html Wij hebben deze van de Zara. Erg leuk! En niet zo groot als de meeste andere.

2 jaar geleden

Wij hebben er 1 gekocht van Petite Amelie, is misschien nu nog wat aan de grote kant.. maar kleintjes vinden een keukentje erg leuk, n kunnen er nog tot ze 6 jaar ongeveer zijn mee spelen. https://www.petiteamelie.nl/houten-speelgoedkeuken-sorbier-taupe.html?utm_source=google-surfaces&utm_medium=organic&gclid=Cj0KCQiAhc-sBhCEARIsAOVwHuSgjfb67sBy12qqA0aIKSpiHpxhkOhZr1XuAlrcGMqrFetDtabmAPUaAobeEALw_wcB

2 jaar geleden

Ikea bevalt hier goed. Stevig, is een oude van m'n zus.

2 jaar geleden

Ben ook opzoek naar een keukentje. Ik vond deze wel mooi en erg goedkoop: ...
De link werkt niet geloof ik. Deze:

2 jaar geleden

Zou die van de ikea doen. Eventueel zelf wrappen met van die folie. Dan heb je toch een unieke keuken ;)

2 jaar geleden

De link werkt niet geloof ik. Deze:
Had deze ook gezien inderdaad! Vind het sowieso wel erg leuk als er iets met licht en/of geluid op zit.

2 jaar geleden

Toevallig hebben wij vandaag onze dochter de keuken van de liddl gegeven echt super leuk. Als de oven opent gaat er een lampje aan, afzuigkap maakt geluid en de kookplaat. Er zat ok een super schattig kookschort bij en niet voor heel veel geld. O en het is van hout

2 jaar geleden

Reactie op Babysam8

Toevallig hebben wij vandaag onze dochter de keuken van de liddl gegeven ec ...
Deze keuken hebben wij ook gekocht. Inderdaad ook leuk met geluid en lichtjes.

2 jaar geleden

Zo ziet de keuken eruit. Zitten ook nog pootjes voor onderkant bij om het hoger te maken.

2 jaar geleden

Reactie op Mnonnies2023

Zo ziet de keuken eruit. Zitten ook nog pootjes voor onderkant bij om het h ...
Die is ook leuk! Ik kan die niet vinden op internet bij Lidl website. Waar heb je m gekocht?

2 jaar geleden

Reactie op Mnonnies2023

Zo ziet de keuken eruit. Zitten ook nog pootjes voor onderkant bij om het h ...
Hoe kom je trouwens aan dat krijtbordje die daar precies zo tussen past? 🙈

2 jaar geleden

Ben ook opzoek naar een keukentje. Ik vond deze wel mooi en erg goedkoop: ...
Wij hebben deze vorige week aan ons zoontje gegeven. Ik vind het een leuke, simpele en niet al te grote keuken. Zit licht en geluid in het fornuis. Was ook makkelijk in elkaar te zetten. Wel wat aan de hoge kant. Wij hebben de zwarte dingen van de poten gelaten zodat hij wat lager is.

2 jaar geleden

Reactie op Blub22

Wij hebben deze vorige week aan ons zoontje gegeven. Ik vind het een leuke, ...
Dank je goed om te weten, lichtjes en geluid doen het altijd goed haha

2 jaar geleden

Via de website van Lidl en was toen ook tijdelijk in de winkel verkrijgbaar. Maar lijkt nu inderdaad niet meer beschikbaar te zijn helaas. https://www.lidl.nl/p/playtive-houten-speelkeuken-uitgebreid/p100307646 Krijtbord zat er standaard bij

2 jaar geleden

Wij hebben al jaren het Ikea keukentje. Deze kan je zelf helemaal op pimpen. Nu de jongste 1 is hebben we de bescherm pootjes eraf gehaald, dan kan ze er ook bij.