6 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe er een zak in en dan wat geurkorrels voor de wasmachine, ruikt lekker als je de luier erin doet

2 jaar geleden

Reactie op xLisaaaa

Ik doe er een zak in en dan wat geurkorrels voor de wasmachine, ruikt lekke ...
Dus een extra vuilniszak om de emmer waar de luiers invallen? Komt de geur dan wel tot aan de klep?

2 jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Dus een extra vuilniszak om de emmer waar de luiers invallen? Komt de geur ...
Sorry! Ben in de war. Deze gebruik ik thuis niet maar op het werk en daar verschonen we 2x per dag de zak. Maar stinkt wel dus ben benieuwd naar andere

2 jaar geleden

Wij hebben ook dat merk (versie twist&click) maar geen last van stinkerij. Juist heel fijn door het draaien van de zak er geen stank is.

2 jaar geleden

We hebben deze luieremmer meer dan 4 jaar in gebruik. Lang met de zak in cassette die je draait. Maar daar deden we geen poepluiers in, dit gaat alsnog stinken. Aangezien die cassettes nogal prijzig zijn doe ik er nu een normale zak in met container geur korrels van de action. Vuilniszak 2x per week verschonen en geen poepluiers erin zodra ze hapjes krijgen, dan gaat de poep pas echt drinken.

2 jaar geleden

Oh, nou voorheen had ik dus geen geurtjes. Ook poepluiers erin gedaan. Toen was de stank van de poep heftiger dan nu vind ik. Maar geurkorrels kan al misschien uitkomst bieden? Ik verschoon hem namelijk niet 2x per week maar wanneer die vol zit.