56 Reacties Nieuwste boven Ik had een kartonnen doos ingepakt met inpakpapier en gevuld met deze beertjes/poesjes die een doosje snoepdadels vasthouden. Idee van pinterest.
Zo dus
Ik heb dit gedaan
Reactie op Scorn Zo dus
Wat een leuk idee! Hoe kwam je aan de beertjes/poesjes, gewoon via internet opgezocht?
Reactie op Amandatjuh Ik heb dit gedaan
Ahh ook een heel erg leuk idee!
Langevingers met vingerpoppetje & bellenblaas.
Reactie op Katrien1994 Langevingers met vingerpoppetje & bellenblaas.
Wat een leuk idee met vingerpoppetje waar heb je die besteld? En zijn het kraaloogjes of erop stikt
Wij maken banaan-havermout cakejes
Een voorleesboekje met rozijntjes
Wij geven het favoriete boekje van onze dochter aan de opvang, ipv iets te eten.
Reactie op Moedervaneenzoont93 Wat een leuk idee met vingerpoppetje waar heb je die besteld? En zijn het k ...
Bij bol , nee geen kraaloogjes 🤭
Reactie op Sav2022 Wat een leuk idee! Hoe kwam je aan de beertjes/poesjes, gewoon via internet ...
Ja zelf geknipt en getekend. Maar wel na geaapt.
Rijstwafel schaapjes en baby proof bosbes cupcakes
Fruitje, bellenblaas en rozijntjes de kindjes vonden het geweldig
Voor de kindjes een uitdeelboekje van Nijntje met knijpfruitje erop geplakt.
Voor de leidster een mug cake
Ik ga maandag deze maken, ons zoontje gaat dinsdag trakteren.
Ik heb hele leuke traktaties besteld op planjefeestje.nl
Ik heb deze gemaakt/geprint en om knijpfruit heen gedaan.
Ik heb sleutelhangertjes gemaakt van vilt in hartjes en blaadjes met dreumesbeschuit en voor de leidsters met merci
Wij hebben een kleurboekje van de hema een vingerkrijtje doosje krentjes een maisvinger een toeter en een ballon gegeven in de traktatie. Ik had maar zelf wat ervan gemaakt met een konijntje en wcrol ertussen waar je de spulletjes in kon doen. 🙈