19 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op tessa-1
80 cm dus!

Ja dat had ik gezien, maar mensen reageren dus dat hun kind er pas vanaf 92 of 100 cm op kon. Dat is een verschil van een jaar😅
2 jaar geleden
Reactie op Francis1991
Hier heel blij met de trybike. Vind de groene echt prachtig!
Geen last van roest?
2 jaar geleden
Reactie op Janneke199004
Ja dat had ik gezien, maar mensen reageren dus dat hun kind er pas vanaf 92 ...
Volgens mij moet je ook kijken naar de binnenbeen lengte. Toen mijn dochtertje ongeveer 80 cm was kon ze er nog niet op omdat haar binnenbeen lengte dus te kort was. Dan komt ze dus niet op de grond. Ik denk dat daarom sommige mensen zeggen vanaf maat 92
2 jaar geleden
Hier een trybike voor de oudste (nu 3.5 en 110 cm en kan er nog prima op). Het grote voordeel aan de trybike is dat hij in heel veel verschillende hoogtes in te stellen is en er ook een tweewieler van gemaakt kan worden. Echt een top ding
2 jaar geleden
Na veel verschillende forums en ervaringen lezen heb ik uiteindelijk gekozen voor een trybike. Doorslaggevend voor mij was dat ik toch veel terug las dat kinderen wel al op een trybike konden, terwijl de veloretti nog echt te groot was.
2 jaar geleden
Mijn dochter van nu bijna 4 heeft voor haar eerste verjaardag een Trybike gekregen en kon toen net met haar teentjes bij de grond. Even oefenen en ze was er zo mee weg. Vriendin van mij kocht voor de eerste verjaardag van haar zoontje een Veloretti om dezelfde redenen als die jij eerder noemde, maar haar kindje paste er nog lang niet op.
2 jaar geleden
Reactie op Bouboulicious
Volgens mij moet je ook kijken naar de binnenbeen lengte. Toen mijn dochter ...
Dank je! Ik zie bij veloretti 36cm staan als binnenbeen maat en ze zit nu op 26 ongeveer, dus dan kan het zeker nog lang duren!
2 jaar geleden
Ik heb de trybike besteld! In Off white met een mandje, helemaal zin in😄
2 jaar geleden
Voor mijn zoontje ooit voor zijn 1e verjaardag een veloretti gekocht. Super leuk fietsje, maar hij kon er pas wel met 1,5 een beetje op rijden. Hij is nu bijna 4 en rijd er nog steeds regelmatig op, dus echt wel het geld waard 🥰
2 jaar geleden
Wij hebben toen een Veloretti gekocht voor haar eerste verjaardag. Met ongeveer 1,5 jaar ging ze als een speer op de driewieler. Nu (2,3 jaar) is de fiets omgezet naar een tweewieler, en gaat ze ook als een speer.
Enige nadeel vind ik (bij de driewieler) dat schoentjes achter de achteras blijven ‘haken’ als ze de voeten wat smal neerzet. Maar oefening baart kunst. (Oh en een nadeel dat er geen pedalen aan kunnen, daar is ze bijna aan toe haha)