19 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter krijgt een Veloretti voor haar verjaardag straks van m’n schoonmoeder. Staat het niet op hun website vanaf wanneer deze gebruikt kan worden? In de beschrijving bij de fiets?

2 jaar geleden

80 cm dus!

2 jaar geleden

Hier heel blij met de trybike. Vind de groene echt prachtig!

2 jaar geleden

Reactie op tessa-1

80 cm dus!
Ja dat had ik gezien, maar mensen reageren dus dat hun kind er pas vanaf 92 of 100 cm op kon. Dat is een verschil van een jaar😅

2 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Hier heel blij met de trybike. Vind de groene echt prachtig!
Geen last van roest?

2 jaar geleden

Reactie op Janneke199004

Ja dat had ik gezien, maar mensen reageren dus dat hun kind er pas vanaf 92 ...
Volgens mij moet je ook kijken naar de binnenbeen lengte. Toen mijn dochtertje ongeveer 80 cm was kon ze er nog niet op omdat haar binnenbeen lengte dus te kort was. Dan komt ze dus niet op de grond. Ik denk dat daarom sommige mensen zeggen vanaf maat 92

2 jaar geleden

Hier een trybike voor de oudste (nu 3.5 en 110 cm en kan er nog prima op). Het grote voordeel aan de trybike is dat hij in heel veel verschillende hoogtes in te stellen is en er ook een tweewieler van gemaakt kan worden. Echt een top ding

2 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee. Heb zelf een trybike gekocht voor m'n zoontje zijn 1e verjaardag 🙂

2 jaar geleden

Na veel verschillende forums en ervaringen lezen heb ik uiteindelijk gekozen voor een trybike. Doorslaggevend voor mij was dat ik toch veel terug las dat kinderen wel al op een trybike konden, terwijl de veloretti nog echt te groot was.

2 jaar geleden

Mijn dochter van nu bijna 4 heeft voor haar eerste verjaardag een Trybike gekregen en kon toen net met haar teentjes bij de grond. Even oefenen en ze was er zo mee weg. Vriendin van mij kocht voor de eerste verjaardag van haar zoontje een Veloretti om dezelfde redenen als die jij eerder noemde, maar haar kindje paste er nog lang niet op.

2 jaar geleden

Wij hebben een Veloretti gekregen bij haar geboorte. Superleuk fietsje maar denk dat het nog wel ff duurt voor ze daar op kan. Hij ziet er nog erg groot uit. Dochter was een maand geleden 72cm. Dus wel iets kleiner dan jouw dochter.

2 jaar geleden

Wij hebben de trybike onze zoon heeft die al een hele tijd ( is inmiddels bijna 6) en het is mij nog nooit opgevallen dat die is gaan roesten. Nu is hij er wel echt te groot voor maar hij heeft er hele veel plezier van gehad !

2 jaar geleden

Reactie op Bouboulicious

Volgens mij moet je ook kijken naar de binnenbeen lengte. Toen mijn dochter ...
Dank je! Ik zie bij veloretti 36cm staan als binnenbeen maat en ze zit nu op 26 ongeveer, dus dan kan het zeker nog lang duren!

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties!

2 jaar geleden

Trybike, gaat hier al 3,5 jaar mee. Ze zijn allebei op 1,5 jaar begonnen op de trybike. Niet echt eerder geprobeerd omdat wij ook een klein loopfietsje hebben. Nu kan binnenkort de 3e er ook op. Hier geen roest, staat ook altijd in de garage. Wel 1x een binnenband vervangen.

2 jaar geleden

Ik heb de trybike besteld! In Off white met een mandje, helemaal zin in😄

2 jaar geleden

Reactie op Janneke199004

Geen last van roest?
Nee. Heb hem al drie jaar

2 jaar geleden

Voor mijn zoontje ooit voor zijn 1e verjaardag een veloretti gekocht. Super leuk fietsje, maar hij kon er pas wel met 1,5 een beetje op rijden. Hij is nu bijna 4 en rijd er nog steeds regelmatig op, dus echt wel het geld waard 🥰

2 jaar geleden

Wij hebben toen een Veloretti gekocht voor haar eerste verjaardag. Met ongeveer 1,5 jaar ging ze als een speer op de driewieler. Nu (2,3 jaar) is de fiets omgezet naar een tweewieler, en gaat ze ook als een speer. Enige nadeel vind ik (bij de driewieler) dat schoentjes achter de achteras blijven ‘haken’ als ze de voeten wat smal neerzet. Maar oefening baart kunst. (Oh en een nadeel dat er geen pedalen aan kunnen, daar is ze bijna aan toe haha)