12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben er een aangeschaft toen onze dochter steeds uit haar stoel klom en over tafel kroop. Het gaf haar de rust om te focussen op eten ipv alles ontdekken.

2 jaar geleden

Reactie op Marinde-1

Wij hebben er een aangeschaft toen onze dochter steeds uit haar stoel klom ...
Dan denk ik dat ik dat ook maar beter kan gaan doen. Beentje word hier al op getrokken, staat steeds 😂

2 jaar geleden

Ons zoontje zet zich altijd af op voetenplank en gaat zo dan staan. Sinds tuigje aan is kan hij dit niet meer en doet hij ook geen pogingen meer. Ook hier gaat het eten met tuigje rustiger. Als we het een keer niet vastgoed is het terug een wippend bazeke

2 jaar geleden

Hooi! Wij hebben hem wel maar zij beweegt ook echt alle kanten op. Eten met tuigje gaat wel wat rustiger. Ik heb overigens wel een andere vraag ook. Blijft er bij jullie iets plakken op dat blad😅? Zo’n dure stoel en niks blijft plakken bij ons..

2 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Hooi! Wij hebben hem wel maar zij beweegt ook echt alle kanten op. Eten met ...
Nee helemala niets . Zelfs niet het bijpassende stokke placemat eetbakje. Ik was zelf aan het denken om placplastic erop te gaan plakken... Maar eigenlijk belachelijk voor zoveel geld

2 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Helemaal niets! Van de week wou ik een zakje water met glitter met tape erop plakken lukte niet. Dan maar heel straffe (soort van ) duck tape ...niks plakken. Hebben we het blad er maar af gehaald en op tafel geplakt.

2 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik leg het eten gewoon op het blad. En bij soep of pap hield ik het bakje vast bij de oudste.

2 jaar geleden

Wij hebben het tuigje ooit gekocht voor mijn zoontje. Geloof me op een gegeven moment klimmen ze er allemaal uit 😬 maar… ik zal het tuigje nooit meer omdoen tijdens een eet moment. Als je kindje zich in iets verslikt of stikt, dan telt elke minuut. Om dan het tuigje nog los te moeten maken in paniek.. 😱 Tuigje zal ik wel omdoen tijdens knutselen/verven enz.

2 jaar geleden

Reactie op OshinRosanne

Wij hebben het tuigje ooit gekocht voor mijn zoontje. Geloof me op een gege ...
Dat zei een vriendin van mij ook, vandaar dat ik twijfel om het aan te schaffen.

2 jaar geleden

Hier wel echt nodig, anders wurmt ie zich er al bijna uit en met tuigje wordt ie tegengehouden

2 jaar geleden

Ik vind het handig zodat ik even weg kan lopen om een washandje te pakken, naar de wc te gaan, de deur te openen als er wordt aangebeld etc. Je kan hem altijd los doen als je erbij zit met eten ivm eventueel moeten helpen bij verslikken etc.

2 jaar geleden

Wij hebben het bij mijn zoontje nooit gebruikt, maar die wou ook nooit uit de stoel klimmen. Als je kind dat wel probeert kan je het aanschaffen