31 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een leren sleutelhanger met foto van hem en de kleine en een ‘magic’ mok met een foto van hem en de kleine besteld.
En ik denk dat ik er nog een tekening van de kleine bij doe van haar handjes en voetjes!
3 jaar geleden
Ik heb best uitgepakt voor zijn eerste vaderdag. Ben dan ook zo ontzettend trots op hem. Hij krijgt het volgende.
- Gepersonaliseerd voorleesboek.
- Sokken met foto van onze zoon erop.
- Gepersonaliseerd slabbetje.
- Snoepblik met foto's erop voor in zijn auto.
- Een plexiglas blok. Met de geboorte en de tekst de dag waarop jij mijn papa werd. En dan de naam van ons zoontje eronder.
-Foto kaart van Greetz.
3 jaar geleden
Reactie op Kleingeluk
Ik heb best uitgepakt voor zijn eerste vaderdag. Ben dan ook zo ontzettend ...
Geboortedatum
3 jaar geleden
Ik doe een portemonnee met daar op de 3 kindjes gegraveerd.. en een tekening van de kleine man en de andere 2 Kids maken leuke dingen op school.
3 jaar geleden
Hij krijgt accessoires voor zijn kamado bbq. We gaan een dagje weg of picknicken bij mooi weer en dan nemen we vlieger en voetbal mee. En ik moet nog even een knutsel maken
3 jaar geleden
Reactie op eypola
Hahahah al deze dingen die zijn opgenoemd kwamen tevoorschijn als reclame o ...
Haha ja dat heb ik ook altijd😂 krijg nu van YourSurprise (site waar ik t vandaan heb!) alleen maar reclames
3 jaar geleden
Ik heb ronde houten schijven gekocht die ik dan ga bedrukken met voet- en handafdrukken van de kleine en wellicht nog eentje waar ik een tekst op schilder met mijn eerste Vaderdag en de datum of iets dergelijks. In zijn vrije tijd doet hij veel met houtbewerking, dus kan hij de 3 houten schijven in de garage ophangen. Verder heb ik nog baardshampoo gekocht en een mok van zijn favoriete voetbalclub met daarop de tekst (in het Duits) voor de beste vader.
3 jaar geleden
Reactie op Saar1987
Ik heb 2 dezelfde tshirts besteld, kunnen ze samen 'twinnen'. Weet zeker da ...
Waar heb je deze van? Super leuk!
3 jaar geleden
Reactie op Unbeatable
Waar heb je deze van? Super leuk!