Hee dames,
Even een vraag. Gister was mijn testdag na een 5 daagse cryo terugplaatsing. Hieronder de test met een positieve uitslag! Nu is het een early test van de action maar zou deze niet al feller moeten zijn? Ik heb ook een clear blue test gedaan en daar was een plusje wel goed zichbaar maar geen knal streep.
Net nog zo'n action test gedaan met net zo'n vage streep.
Een jaar geleden ook zwanger geweest met icsi maar dat werd helaas een vroege miskraam toen was op de testdag de streep ook nog best wel licht dus ik maak me gelijk alweer zorgen.. :(
Is dit herkenbaar voor iemand? En is het toch positief afgelopen?
Dat is echt duidelijk positief! Zo testte ik ook destijds (early test van de action) en nu is mijn zoontje al 9.5 maand. Komt vast goed, have faith!! En geniet van je zwangerschap 🥰
Ik testte ook positief met zo'n licht streepje ( op testdag ivf). Een streepje is een streepje! Ik snap wel je onzekerheid hoor, het is een pittig traject, maar Gefeliciteerd!
Dat is echt duidelijk positief! Zo testte ik ook destijds (early test van d ...
Heb je de dagen erna nog extra testen gedaan om te kijken of het oploopt? Of heel knap gewacht tot de eerste echo. Heb nog helemaal niks van symptomen ook.
Heb je de dagen erna nog extra testen gedaan om te kijken of het oploopt? O ...
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap wat een miskraam werd enorm last gehad van symptomen. Bij de andere 2 zwangerschappen die voldragen zijn helemaal geen symptomen gehad. Dus symptomen zeggen echt niks