25 Reacties

2 jaar geleden

Haha die fase duurde bij ons 2 weken ongeveer. Telkens terugdraaien werd idd wel vermoeiend, zeker als mevrouw na 2 tellen weer op haar buik ging liggen om vervolgens weer te klagen dat ze moe was 😜

2 jaar geleden

Bij ons is die fase nog steeds aan de gang, haha. Hij rolt nu een maand echt heel fanatiek steeds van rug naar buik en hij is denk ik een keer of 10 uit zichzelf teruggedraaid, maar dit was meer 'per ongeluk'. Hij snapt het nog niet helemaal, maar dat zal vast binnenkort wel komen. Ons zoontje ligt continu op zijn buik en vind het steeds leuker. In het begin mopperde hij al gauw als hij terug wilde naar rug, nu ligt hij gerust een hele poos te spelen op zijn buik en rond te kijken.

2 jaar geleden

Hier begint ze langzaam van buik na rug te gaan.en is 6.5 maand vandaag voor het eerst dat ze herhaaldelijk terug draaide

2 jaar geleden

Met 5 maanden rolde ze al weer terug. Ze is nu 6.5 maand en tijgert de kamer al door. Achteruit en vooruit. Kruipen zit eraan te komen. Zodra ze het doorhebben hoe ze terug moeten is de knop om. Succes!

2 jaar geleden

Mij dochter is bijna 7maanden en sinds een week lukt het haar zelf in de meeste gevallen

2 jaar geleden

Mijn zoon kan juist alleen maar van buik naar rug. Sinds hij 6 maanden is. Van rug naar buik lukt nog niet🤣

2 jaar geleden

Onze zoon vandaag 6 maand en lukt ook enkel van rug nr buik. Hij vindt het zelf zoooo vervelend dat hij dan op buik blijft liggen 🙈😅 en wij kunnen niet anders dan hem terug op rug te leggen. Hoe oud zijn jullie kindjes? Zoon of dochter? Blijkbaar zijn de jongens net iets trager 🤭

2 jaar geleden

Hier van buik naar rug al met een maand of 3 en van rug naar buik met 5,5 maand. Nu met 6,5 maand rolt ze alle kanten op en kan ze ook meerdere keren achter elkaar rollen. Ze rolt zichzelf van de ene kant van het kleed naar de andere kant😅 Vooral lekker veel tijd op de grond geven, kan hij goed en veel oefenen😎

2 jaar geleden

Reactie op Lot0901

Hier van buik naar rug al met een maand of 3 en van rug naar buik met 5,5 m ...
Oh bij jou dus ook al eerder van buik naar rug dan andersom? Leek wel de enige waarvan haar kindje ook een tijd alleen van buik naar rug gaat haha. Andersom lukt nog steeds niet 🤣

2 jaar geleden

Hier rolde ze met 5 maanden beide kanten op. Ze probeert nu te tijgeren, maar heeft nog niet helemaal door hoe ze haar benen het beste kan gebruiken, wat uiteraard uitloopt op de nodige frustratie 😅

2 jaar geleden

Hier ging het andersom, eerst van buik naar rug ( 5 mnd) en rond 6 maanden begon ze van rug naar buik te draaien en nu helemaal onder de knie. Een enkele keer 's nachts blinde paniek bij dr omdat ze in dr slaap denk niet terugdraait naar dr rug. Heel veel oefenen!

2 jaar geleden

Van rug naar buik met 3 maanden en van buik naar Rug pas met 5,5 maand 😓

2 jaar geleden

Sinds kort rond de 6 maanden kon ze dat ongeveer. Van rug naar buik al veel eerder, maar dan moesten we haar inderdaad telkens helpen haha. Draaide constant naar de buik.

2 jaar geleden

Vind het zo grappig hoe de mijlpalen per kindje zo verschillen 😁 Dat de ene eerst van rug naar buik rolt en de andere de andere kant op. Vind ik ook met de voeding, mijn dochter eet nog zoveel minder dan sommige andere kindjes wat ik hier lees...

2 jaar geleden

Reactie op Elodi91

Vind het zo grappig hoe de mijlpalen per kindje zo verschillen 😁 Dat de en ...
Ons zoontje eet ook nog niet zoveel, komt vanzelf! Het duurde hier ook heel lang voordat hij zijn hoofdje pas ging optillen bij tummy time, maar hij begon al wel weer heel vroeg met kletsen.

2 jaar geleden

Reactie op Ilonavankessel

Oh bij jou dus ook al eerder van buik naar rug dan andersom? Leek wel de en ...
Jaaa! Dacht eerst dat het toeval was😂 Maar als ze dan op haar buik lag begon ze te piepen en dan rolde ze zichzelf weer naar haar rug en dan was het goed. Ik zie wel weer welke skill ze hierna gaat oefenen haha🤩 Komt allemaal vanzelf.

2 jaar geleden

Reactie op Lot0901

Jaaa! Dacht eerst dat het toeval was😂 Maar als ze dan op haar buik lag beg ...
Haha zo is het. Het gaat al snel genoeg allemaal 🥰

2 jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie? Die van mij rolt nog steeds niet terug 😅

2 jaar geleden

Reactie op zwanger2601

Heel af en toe lukt het haar maar meestal moeten wij het doen 🫠

2 jaar geleden

Reactie op zwanger2601

De onze ook niet. Al 3x gedaan zonder dat dat we het zagen, maar blijft gewoon huilen als hij niet terugkan 🤷‍♀️