9 Reacties

2 jaar geleden

In welke inbakerzak sliep hij? Mijn dochter is bijna 21 weken en sinds een paar dagen gestopt met de puckababy mini omdat ze al op de zij draait en ik bang ben dat ze omdraait. Wij hebben gewoon de ritsjes opengedaan en eigenlijk ging het gelijk prima.

2 jaar geleden

Eerst puckababy mini maar daar deed hij al steeds armpjes omhoog en duwde daardoor de stof omhoog over zijn gezichtje. De piep was al te klein geworden dus iets te vroeg in mini. Daarna de pacco piccolo gebruikt voor een week of twee.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij hadden de inbakerdoeken van meyco. Zijn nu ongeveer een week of 3 gestopt omdat hij op zij begon te liggen. Gewoon cold turkey gestopt En ging Na een week helemaal goed.

2 jaar geleden

Een nunki lakentje v fedde en Kees kan hulp bieden evt

2 jaar geleden

Wij gebruiken de Pacco inbakerdoek en zijn het nu ook aan het afbouwen. Eerst met de slaapjes overdag. Ze probeert alleen te duimen en dat zorgt soms nog voor frustratie. Hierdoor valt ze minder makkelijk in slaap. Als het beter gaat, gaan we het ook ‘s nachts proberen.

2 jaar geleden

Reactie op Lisette82

Wij gebruiken de Pacco inbakerdoek en zijn het nu ook aan het afbouwen. Eer ...
Oja, ze is 16 weken nu. Haar armpjes zijn nu wel rustig. Ze lijkt geen last meer te hebben van het moro reflex

2 jaar geleden

Wij hebben de swaddle up slaapzakjes waar je de armpjes los kan ritsen om het zo af te bouwen. Echt heel blij met deze slaapzakjes! Die van ons slaapt er echter nog met handjes eraan geritst (13 weken)

2 jaar geleden

Thanks voor de reacties. Ik zal eens alles gaan uitzoeken en bekijken. We hebben voor nu eerst weer ingebakerd en hij slaapt weer als een roosje, ook in de nacht. Binnenkort maar weer opnieuw proberen met overstap naar gewone slaapzak🙂🙂

2 jaar geleden

Reactie op RM89

Thanks voor de reacties. Ik zal eens alles gaan uitzoeken en bekijken. We h ...
Ook paco deed ik 1 arm eruit en dan volgende slaapje de andere arm eruit overdag lag hij in een grote hydrofiel met de camera erop. Ook om en om de armpjes los gedaan