10 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar heel veel sterkte toegewenst!

3 jaar geleden

Ik vorige zwangerschap. Tijdens zwangerschap dacht men nog placenta praevia, bij keizersnede bleek het ook Vasa praevia te zijn. Zwangerschap is zonder noemenswaardig bloedverlies verlopen. Dus het hoeft niet zo dramatisch te zijn als je op internet wel leest. Heb wel heeeeel rustig aan gedaan. Thuiswerken, amper wandelen/fietsen, etc. Is dus goed gegaan, maar voelde me een tikkende tijdbom. Iedere ochtend was ik blij dat ik zonder bloed wakker was geworden. Sterkte met de onzekerheid die dit met zich mee kan brengen!

3 jaar geleden

Reactie op Floor678

Ik vorige zwangerschap. Tijdens zwangerschap dacht men nog placenta praevia ...
Dank voor je reactie. En inderdaad je voelt je echt tikkende tijdbom...gelukkig bij jou alles goed gegaan!

3 jaar geleden

Hi Angela, ik ben nu 31 weken en heb een placenta previa marginales en de afgelopen 2 weken al 3 keer bloedverlies gehad en ook 3 keer opgenomen geweest en longrijpers gekregen. Weet dus helemaal hoe je je voelt. Een tikkende tijdbom. Elke ochtend weer een klein vreugde dansje dat ik weer een dag verder ben. Ik sta nu ook op de planning voor een keizersnede. Beetje afhankelijk hoe het nu gaat wordt die met 37 of 39 weken gepland. Vroeger moest je vanaf de 32 weken in het zkh verblijven nu gelukkig niet meer. Maar is rustig aan doen is het advies.. ben me nu aan het inlezen in de gentle sectio wat ook heel mooi klinkt voor een geplande keizersnede. Succes!

3 jaar geleden

Geen ervaring maar ik hoop dat alles goed gaat met jou en de baby

3 jaar geleden

Reactie op Brosa

Hi Angela, ik ben nu 31 weken en heb een placenta previa marginales en de a ...
Dank voor je reactie. Spannend allemaal he, het zorgeloze is er vanaf. Was je opgenomen vanwege bloedverlies steeds? Lijkt me enorm eng idee. Ik heb tot nu toe geen bloedverlies maar wel snel harde buiken ondanks de rust.

2 jaar geleden

Reactie op Angela Buckens

Dank voor je reactie. Spannend allemaal he, het zorgeloze is er vanaf. Was ...
Ja als je bloed hebt moet je 24 uur in het zkh blijven en dan langzaam weer activiteiten opbouwen. Als je dan geen bloed meer hebt mag je naar huis. Nu al 2,5 week geen bloed dus begin er weer vertrouwen in te krijgen!

2 jaar geleden

Hi een update. Hier inmiddels ook opname vanwege harde buiken en verkorte baarmoedermond. Ook daarbij positieve test van fibrinocitine dus ik blijf opgenomen. Longrijping en weeenremmers heb ik gehad, hopelijk blijft ze nog even groeien in mijn buik een paar weekjes

2 jaar geleden

Hi een update. Hier inmiddels ook opname vanwege harde buiken en verkorte b ...
Ik hoop met je mee! Sterkte

2 jaar geleden

Hi een update. Hier inmiddels ook opname vanwege harde buiken en verkorte b ...
Sterkte!