21 Reacties
3 jaar geleden
Ik volg. Same over here! Dochter 8 weken die plots regelmatig sabbelt aan handen. Misschien een soort troost?
3 jaar geleden
Mijn dochter van 8 weken doet dit ook sinds deze week ineens opvallend veel. Ze weigert haar eigen speentje ook ineens wat meer, maar na 3 keer aanbieden pakt ze hem dan de 4e keer wel weer. Er zit geen logica in.
3 jaar geleden
Ha, doet onze dochter ook. Ze is nu bijna 10 weekjes en doet het nog steeds, ik heb begrepen dat dit komt omdat ze der handjes ontdekt hebben en dat idee heb ik zelf ook. Ik heb het idee dat het ook een ander soort sabbelen is, meer spelenderwijs, dan het sabbelen op der handjes wat ze deed toen ze net geboren was.
3 jaar geleden
Reactie op CheyenneVB
Mijn dochter van 8 weken doet dit ook sinds deze week ineens opvallend veel ...
Bij mijn zoontje gaat inderdaad ook de speen er wat moeilijker in!
3 jaar geleden
Wat fijn al die herkenning haha! Je vraagt je toch steeds af wat ze er mee willen. En al die grote ontwikkelingen die ze nu doormaken
3 jaar geleden
Reactie op Mamavandeeerste
Wat fijn al die herkenning haha! Je vraagt je toch steeds af wat ze er mee ...
Hahaha ja echt heel fijn om af en toe te lezen dat andere baby's ook dezelfde dingen hebben! Maakt het weer normaal 馃槄
3 jaar geleden
Schijnt soort van troost te zijn, dit deden ze in de baarmoeder ook. En inderdaad het ontdekken van handjes. Haar handjes en alles wat ze kan pakken gaat haar mond nu in
3 jaar geleden
Oja hoor. Zoontje van 9 weken hier ook. Voor en na de fles.. hij lijkt dan heel tevreden dus prima haha!
3 jaar geleden
Onze dochter stopt letterlijk der vuisten in der mond en sabbelt er op alsof het. Mc Donald kipnuggets zijn 馃槀馃槀馃槀 geniaal die vreet half handen weg
3 jaar geleden
Ons dochtertje (bijna 10 weken) doet dit ook ineens veel! Ook wilt ze dan haar speentje niet. Maar haar handjes en duimpjes vind ze heerlijk馃檲