21 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg. Same over here! Dochter 8 weken die plots regelmatig sabbelt aan handen. Misschien een soort troost?

3 jaar geleden

Mijn dochter van 8 weken doet dit ook sinds deze week ineens opvallend veel. Ze weigert haar eigen speentje ook ineens wat meer, maar na 3 keer aanbieden pakt ze hem dan de 4e keer wel weer. Er zit geen logica in.

3 jaar geleden

Ha, doet onze dochter ook. Ze is nu bijna 10 weekjes en doet het nog steeds, ik heb begrepen dat dit komt omdat ze der handjes ontdekt hebben en dat idee heb ik zelf ook. Ik heb het idee dat het ook een ander soort sabbelen is, meer spelenderwijs, dan het sabbelen op der handjes wat ze deed toen ze net geboren was.

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneVB

Mijn dochter van 8 weken doet dit ook sinds deze week ineens opvallend veel ...
Bij mijn zoontje gaat inderdaad ook de speen er wat moeilijker in!

3 jaar geleden

Wat fijn al die herkenning haha! Je vraagt je toch steeds af wat ze er mee willen. En al die grote ontwikkelingen die ze nu doormaken

3 jaar geleden

Reactie op Mamavandeeerste

Wat fijn al die herkenning haha! Je vraagt je toch steeds af wat ze er mee ...
Hahaha ja echt heel fijn om af en toe te lezen dat andere baby's ook dezelfde dingen hebben! Maakt het weer normaal 馃槄

3 jaar geleden

Hele dag door hahaha

3 jaar geleden

Hier ook sinds een week ineens heel veel!

3 jaar geleden

Die van ons 6,5 week en dit doet hij ook heel veel. Ook na een voeding. Dan twijfel ik of hij niet genoeg heeft gehad. Leg hem dan weer aan maar dan heeft hij geen zin en sabbelt daarna verder op zijn handjes. Dus ik denk dan ook soort vermaak of rust voor ze?

3 jaar geleden

Ze zeggen dat baby鈥檚 zo hun handjes ontdekken. Dus geen honger signaal maar gewoon nieuwsgierig en sabbelen ze eraan

3 jaar geleden

Hier ook!! Hebben jullie baby's ook dat dit vooral met links of juist rechter handje is? En de andere niet/ niet zoveel.

3 jaar geleden

Schijnt soort van troost te zijn, dit deden ze in de baarmoeder ook. En inderdaad het ontdekken van handjes. Haar handjes en alles wat ze kan pakken gaat haar mond nu in

3 jaar geleden

Oja hoor. Zoontje van 9 weken hier ook. Voor en na de fles.. hij lijkt dan heel tevreden dus prima haha!

3 jaar geleden

Onze dochter stopt letterlijk der vuisten in der mond en sabbelt er op alsof het. Mc Donald kipnuggets zijn 馃槀馃槀馃槀 geniaal die vreet half handen weg

3 jaar geleden

9 weken馃馃槆

3 jaar geleden

Reactie op Joyce Sieta

Onze dochter stopt letterlijk der vuisten in der mond en sabbelt er op also ...
Wahaha deze reactie 馃槀馃槀

3 jaar geleden

Hier ook onze zoon van 7 weken heb ik vanavond naar een uur nog maar een fles gemaakt, helemaal op maar nu ik dit lees denk ik aaaaah 馃槄 hele dag zoekt hij z鈥檔 handje ik dacht dat het een Regeldag was haha

3 jaar geleden

Ons dochtertje (bijna 10 weken) doet dit ook ineens veel! Ook wilt ze dan haar speentje niet. Maar haar handjes en duimpjes vind ze heerlijk馃檲

3 jaar geleden

Hier ook ! Ons dochtertje is woensdag 9 weken en ik denk dat ze in sprong 2 zit ! Ze is ook wat minder goed te pas en komt moeilijker in de slaap馃槄

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneVB

Mijn dochter van 8 weken doet dit ook sinds deze week ineens opvallend veel ...
Precies dit馃ぃ