12 Reacties

3 jaar geleden

Volg! Hier ook elke ochtend een verstopte neus waar ze wakker van wordt. Vanaf nu spoel ik snachts voor haar fles + nesivine want anders is het prijs.

3 jaar geleden

Reactie op CL1994

Volg! Hier ook elke ochtend een verstopte neus waar ze wakker van wordt. Va ...
Ja het is zo sneu he 😔 vaak heeft ze dan ook moeite om haar fles leeg te drinken en drinkt ze maar 50/60 met de eerste fles.

3 jaar geleden

Reactie op pattvdd

Ja het is zo sneu he 😔 vaak heeft ze dan ook moeite om haar fles leeg te d ...
Evt voor het flesje neus spoelen? Hier had ik 3 nachten gespoeld + nesivine en dan sliep ze door van nachtvoeding rond 3u tot voeding 7u. Vannacht nu eens niet gedaan en om 5u30 wakker met een dicht neusje 🥺

3 jaar geleden

Reactie op CL1994

Evt voor het flesje neus spoelen? Hier had ik 3 nachten gespoeld + nesivine ...
Ja ze slaapt hier wel goed door opzich, vannacht van 12 tot 6, en dan inderdaad helemaal verstopt en dan spoelen we met verschonen, dan als ze gaat drinken komt het al wat los.

3 jaar geleden

Reactie op pattvdd

Ja ze slaapt hier wel goed door opzich, vannacht van 12 tot 6, en dan inder ...
Oh das wel goed! Is zielig he 🥺

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, inmiddels al een paar weken!

3 jaar geleden

Hier exact hetzelfde.. elke nacht een verstopte neus. Altijd om 4 wakker ervan en dan huilerig tot 7. Elke ochtend maken we het weer schoon want ze hoest dan ook elke avond een zoutspoeling.. nou heb ik dit zelf een 3 weken ook gehad waarvoor naar de dokter geweest.. ik wacht nog een dag of 4 anders weer bellen

3 jaar geleden

Hoe spoelen jullie de neus?

3 jaar geleden

Reactie op Marije1234

Hoe spoelen jullie de neus?
Ik gebruik deze 2

3 jaar geleden

Reactie op 3js

Ik gebruik deze 2
Ah super. Dank je! Ik heb hetzelfde probleem en daardoor zijn onze nachten heel pittig omdat ze slecht kan drinken

3 jaar geleden

Reactie op 3js

Ik gebruik deze 2
Deze gebruiken wij ook beide!

3 jaar geleden

Reactie op 3js

Ik gebruik deze 2
Ik gebruik deze ook! En dan voor de fles aan. Wij spuiten het met een spuitje in dr neus, en dan lekker de fles zodat ze het snot kan wegslikken