Onze dochter is elke ochtend verstopt met slijm en snot, we zijn hiervoor al van slaapkamer verwisseld omdat we dachten dat het vooral door tocht kwam, maar nog steeds heeft ze er veel last van dat we elke ochtend met zoutoplossing spoelen en dan komt het ook los.. na de 1e fles spuugt ze veel slijm uit en dan is het ook weer heel de dag zo goed als weg tot ze snachts gaat slapen dan begint het riedeltje weer opnieuw.. Zijn er meerdere ouders waarvan hun kindje veel verkouden is en hoelang duurt zoiets meestal?
Ja het is zo sneu he 😔 vaak heeft ze dan ook moeite om haar fles leeg te d ...
Evt voor het flesje neus spoelen? Hier had ik 3 nachten gespoeld + nesivine en dan sliep ze door van nachtvoeding rond 3u tot voeding 7u. Vannacht nu eens niet gedaan en om 5u30 wakker met een dicht neusje 🥺
Evt voor het flesje neus spoelen? Hier had ik 3 nachten gespoeld + nesivine ...
Ja ze slaapt hier wel goed door opzich, vannacht van 12 tot 6, en dan inderdaad helemaal verstopt en dan spoelen we met verschonen, dan als ze gaat drinken komt het al wat los.
Hier exact hetzelfde.. elke nacht een verstopte neus. Altijd om 4 wakker ervan en dan huilerig tot 7. Elke ochtend maken we het weer schoon want ze hoest dan ook elke avond een zoutspoeling.. nou heb ik dit zelf een 3 weken ook gehad waarvoor naar de dokter geweest.. ik wacht nog een dag of 4 anders weer bellen