14 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben thuis een NAS staan waar we al onze foto鈥檚 en video鈥檚 opslaan! Zowel van camera als van de telefoon! Blijft online, maar is wel fysiek in je huis, waardoor je erbij kunt blijven komen

2 jaar geleden

Hoi, ik doe al vanaf zijn geboorte elke maand een mapje maken op mn telefoon met bv maand 1 en dan als maand 2 aanbreekt zet ik mapje 1 veilig op een harde schijf en laat ik de foto's en filmpjes wel op de telefoon staan zodat ik ze nog kan bekijken. Dan maak ik mapje 2 en ga ik zo verder. Heb nu maand 1 t/m 7 al 馃ぃ telefoon ook vol maar wel makkelijk terug te vinden en foto's en video's zijn veilig opgeborgen mocht er iets gebeuren met mijn telefoon 馃

2 jaar geleden

Toevallig heb ik het hier kortgeleden ook met mijn man over gehad dat het zo leuk zou zijn om op een dvd ofzo te zetten. En dan vanaf maand 1 tot 1 jaar ofzo achter elkaar afspelen. Geen idee of dat mogelijk is hoor, maar dat leek mij erg leuk! Ik heb zelf namelijk ook allemaal dvd's van mezelf vroeger.馃槉

2 jaar geleden

Mijn man is ICTer en die raadt juist erg aan om alles in the cloud op te slaan. OneDrive is waarschijnlijk je beste optie want dat is van Microsoft dus dat zal niet zomaar stoppen. Een USBstick kan kapot gaan maar OneDrive gaat niet kapot. En je wachtwoord kun je altijd nog opvragen mocht je die vergeten :) Je kunt natuurlijk ook beide doen, dat is nooit een slecht idee! Op meerdere plekken opslaan is altijd slim.

2 jaar geleden

Reactie op Maymay9

Mijn man is ICTer en die raadt juist erg aan om alles in the cloud op te sl ...
Daar heeft je man zeker een punt .. niet nagedacht over dat een usb stick natuurlijk ook makkelijk kwijt kan raken of stuk kan gaan. En one drive is ook een makkelijkere keuze dan kan ik alles zo vanuit mijn telefoon uploaden. Dankjewel voor de tip! Deze gaan we zeker gebruiken 馃槉

2 jaar geleden

Icloud is snel vol en anders moet je bij betalen.. bij mij is de cloud vol zonder dat ik het wist. Blijkbaar was die aan het synchroniseren en wist ik niet. Wat ik ook verwijder de MB's gaan niet weg.

2 jaar geleden

Wij hebben met de geboortefoto's, foto's ge眉pload naar de computer en die foto's op een cd gebrand

2 jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Icloud is snel vol en anders moet je bij betalen.. bij mij is de cloud vol ...
Dit had ik ook. Ik heb toen 'iCloud-reservekopie' uit gezet en toen had ik ineens veel ruimte beschikbaar.

2 jaar geleden

Dit had ik ook. Ik heb toen 'iCloud-reservekopie' uit gezet en toen had ik ...
Had ik ook uitgezet maar was al te laat....

2 jaar geleden

Google Foto's gebruik ik

2 jaar geleden

Reactie op Maymay9

Mijn man is ICTer en die raadt juist erg aan om alles in the cloud op te sl ...
Ja dit! Ook mijn man is ITer en zegt precies hetzelfde! Wij hebben alles in OneDrive staan met automatische upload/synchronisatie van telefoon en computer. Is trouwens ook extra handig omdat ik dan meteen de foto's/filmpjes die mijn man maakt op mijn telefoon heb staan

2 jaar geleden

Ik heb een Google One account en upload daar alles naar een aparte map. Automatisch slaat hij daar alles ook op overigens.

2 jaar geleden

Je kunt ook op youtube een prive video uploaden en daar een playlist van maken! Dan kunnen alleen mensen met een link erbij en jij kunt ze er zelf weer vanaf downloaden. Ik maak van elke maand een korte compilatie en die zet ik op googledrive en youtube :)

2 jaar geleden

Reactie op TheinerJonkers

Ja dit! Ook mijn man is ITer en zegt precies hetzelfde! Wij hebben alles in ...
En bij jou is de geheugen nog niet vol? Bij mij binnen een korte tijd en toen was mn dochter nog maar 4 maanden ofzo 馃槅