14 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar waarom zou je iets voor kinderen willen nemen? Ik denk dat ze hier juist extra stoffen hebben gebruikt zoals vulmiddel en zoetstoffen terwijl je aangeeft al niet van de medicatie te zijn.

VRIEND

3 jaar geleden

Een voedingssupplement is geen medicatie. Ik kan je de visolie tabletten van Orthica aanraden of een multi vitamine als in multi Prena Fem van Orthica incl. visolie). Dit zijn allemaal de juiste verhoudingen.

3 jaar geleden

Ik heb van die gummybear visolie moet je even op google opzoeken!

3 jaar geleden

Ook een aanrader, ‘mommy’ van yummy gums. Kost iets maar goed in te nemen als voedingssupplement

3 jaar geleden

Ook een aanrader, ‘mommy’ van yummy gums. Kost iets maar goed in te nemen a ...
Is dit met visolie

3 jaar geleden

Reactie op yasmin66

Is dit met visolie
Nee ik geloof het niet. De rest allemaal wel; vitamine B6, foliumzuur, vitamine B12, C, D3, E etc etc. Waarom wil je (alleen?) visolie?

3 jaar geleden

Nee ik geloof het niet. De rest allemaal wel; vitamine B6, foliumzuur, vita ...
Omdat het goed is voor de ontwikkeling hersenen voor t baby en ik kan geen vis ete dus inplaats van vis wou ik iets met vis inslikke

3 jaar geleden

Mijn internist die ook vasculaire arts is zegt dat er onderzoek is gedaan naar visolie in supplement vorm en dat daaruit is gebleken dat visolie uit supplementen niet wordt opgenomen in het bloed en het dus niks doet... Ze weten echter nog niet waardoor dat komt. Ik heb het onderzoek proberen te zoeken, maar kan hem niet vinden, dus hoe mijn internist erbij komt 😅

3 jaar geleden

Ook een aanrader, ‘mommy’ van yummy gums. Kost iets maar goed in te nemen a ...
Ja deze bedoelde ik! En heb je ook in de visolie!

3 jaar geleden

Ik zelf gebruik deze op aanraden van de verloskundige. Alle vitaminen zitten er in

3 jaar geleden

Reactie op yaravanderwolk

Ik heb van die gummybear visolie moet je even op google opzoeken!
Gummybears zijn voor mij ideaal, maar kan deze niet vinden. Of zijn het algen en Vega?

3 jaar geleden

Deze ken ik niet. Ik slik zelf de omega 3 DHA forte van Bonusan, ook omdat ik vis niet wegkrijg op dit moment. Ik weet dat de resultaten op onderzoeken wisselend zijn. Grote studies tonen over het algemeen aan dat er weinig effect is. Echter zover ik kan vinden gaan die met name over hart-en vaatziekten. Ook de effecten die het zou hebben op de hersenontwikkeling van het kindje lijken er in veel onderzoeken niet te zijn. Recent zijn er dan wel weer onderzoeken gedaan die wijzen op positieve effecten op de hersenen van de moeder. Er lijken voor zover bekend ook geen schadelijke effecten te zijn. Dus onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet en het nog steeds geldende advies van de Gezondheidsraad kies ik ervoor ze wel te nemen.

3 jaar geleden

Ik slik zelf de algenolie capsules (omega 3). De vissen halen het ook uit de algen dus je slaat het stapje van de vis over.