14 Reacties
3 jaar geleden
Ook een aanrader, ‘mommy’ van yummy gums. Kost iets maar goed in te nemen als voedingssupplement

3 jaar geleden
Reactie op yasmin66
Is dit met visolie
Nee ik geloof het niet. De rest allemaal wel; vitamine B6, foliumzuur, vitamine B12, C, D3, E etc etc.
Waarom wil je (alleen?) visolie?
3 jaar geleden
Mijn internist die ook vasculaire arts is zegt dat er onderzoek is gedaan naar visolie in supplement vorm en dat daaruit is gebleken dat visolie uit supplementen niet wordt opgenomen in het bloed en het dus niks doet... Ze weten echter nog niet waardoor dat komt.
Ik heb het onderzoek proberen te zoeken, maar kan hem niet vinden, dus hoe mijn internist erbij komt 😅
3 jaar geleden
Ook een aanrader, ‘mommy’ van yummy gums. Kost iets maar goed in te nemen a ...

Ja deze bedoelde ik! En heb je ook in de visolie!
3 jaar geleden
Deze ken ik niet. Ik slik zelf de omega 3 DHA forte van Bonusan, ook omdat ik vis niet wegkrijg op dit moment.
Ik weet dat de resultaten op onderzoeken wisselend zijn. Grote studies tonen over het algemeen aan dat er weinig effect is. Echter zover ik kan vinden gaan die met name over hart-en vaatziekten. Ook de effecten die het zou hebben op de hersenontwikkeling van het kindje lijken er in veel onderzoeken niet te zijn. Recent zijn er dan wel weer onderzoeken gedaan die wijzen op positieve effecten op de hersenen van de moeder.
Er lijken voor zover bekend ook geen schadelijke effecten te zijn. Dus onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet en het nog steeds geldende advies van de Gezondheidsraad kies ik ervoor ze wel te nemen.