24 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de grote vierkante! Veel geld, maar echt heel erg blij mee!! Makkelijk af te nemen en redelijk dik inderdaad.
2 jaar geleden
Reactie op J.W.N
Vind je dit beter dan bijvoorbeeld schuimtegels ?
Ja veel beter! Die heb ik ook haha. Maar de tegels zijn veel dunner en harder, en het glijd meer zegmaar. Gebruik nu altijd het kleed!
2 jaar geleden
Reactie op J.W.N
Dus voor kruipen ook ideaal?鈽猴笍
Ja zeker! Kruipt erop los hoor op het kleed!

2 jaar geleden
Hier ook, super fijn speelkleed! Makkelijk op te bergen , wij vouwen het op en bergen het telkens op, makkelijk proper te maken , kan ook in de wasmachine 馃槂

2 jaar geleden
Wij hebben het kleed en foam tegels. Wij vinden toch de tegels fijner omdat het met omrollen toch minder een klap op het hoofd is. Ik vind het kleed prachtig maar toch erg dun nog. Gebruiken het kleed nu als we ergens op visite gaan en voor buiten maar leggen er dan nog iets onder.
2 jaar geleden
Elke kleed wat ik neerleg is hij binnen 1min vanaf. Alsof hij het erom doet. Zelfs 3 kleden is niet genoeg馃槀
2 jaar geleden
Wij hebben hem nu net een weekje, had ook vooraf online gevraagd hoe die bevalt bij anderen. Iedereen zei dat het een heerlijk dik kleed is en dat ie goed beschermd, maar ik vind hem persoonlijk echt te dun om mijn dochtertje op te laten zitten zonder extra bescherming, dus ik heb er nog foam tegels onder liggen(: het is dus wel heel veel geld voor iets dat niet helemaal goed beschermd, maar het is wel fijn voor de winter als bescherming tegen de koude vloer, ze kan er heel fijn op kruipen en tijgeren en hij staat heel leuk馃槉
2 jaar geleden
Reactie op Jasmijn_1998
Wij hebben hem nu net een weekje, had ook vooraf online gevraagd hoe die be ...
Ik deel deze mening. Ik vind het kleed ook veel te dun. Wel mooi maar dat mag ook wel voor dat geld 馃槄
2 jaar geleden
Ik heb een mat uit foamtegels, maar mijn dochtertje trekt ze los om erop te bijten 馃槀 meer kindjes die dat doen? Ze deed dit al toen ze 6 maanden was. Ze gaat zitten en trekt ze zo stuk voor stuk los. Heel irritant haha.
Ik heb ook een kleed van kidz impulz, die vind ik wel heel fijn, al blijft ze daar inmiddels ook niet meer op. Die kun je ook buiten gebruiken, de versie die ik heb heeft een zwarte sterke laag aan de onderkant voor buiten, ideaal.
2 jaar geleden
Reactie op Shiltje
Ik heb een mat uit foamtegels, maar mijn dochtertje trekt ze los om erop te ...
Bij worden de foam tegels ook als bijt speelgoed gebruikt 馃槀