68 Reacties

2 jaar geleden

Hier 40+5 (na 00.00) én mn man is jarig dus ik hoop enorm met je mee!! 🍀🍀🍀 komen er daadwerkelijk meer babies met volle maan? We duimen maar!

2 jaar geleden

Ik las laatst ook wat over meer bevallingen bij Volle maan.... ik ben ook benieuwd..heb je al weeën?

2 jaar geleden

Reactie op plop1

Hier 40+5 (na 00.00) én mn man is jarig dus ik hoop enorm met je mee!! 🍀🍀 ...
Ja dat schijnt bewezen te zijn. De meeste ziekenhuizen plannen zelfs extra personeel in. Mijn schoonmoeder werkt in het ziekenhuis (niet deze afdeling), maar hoort dan inderdaad vaak dat het druk is geweest. Enige nadeel is dat het dus kan zijn dat je eigen ziekenhuis geen plek heeft.

2 jaar geleden

Ik ben morgen ook 39 weken! Hoop heel erg dat ons kleintje gaat komen🥰

2 jaar geleden

Reactie op plop1

Hier 40+5 (na 00.00) én mn man is jarig dus ik hoop enorm met je mee!! 🍀🍀 ...
Gefeliciteerd!!

2 jaar geleden

Het zou ontzettend grappig zijn als we met z'n allen vannacht bevallen 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Maritt99

Ik ben morgen ook 39 weken! Hoop heel erg dat ons kleintje gaat komen🥰
Wat leuk dan zijn we allebei 14 januari uitgerekend dus💙❤️

2 jaar geleden

Reactie op JustMie

Het zou ontzettend grappig zijn als we met z'n allen vannacht bevallen 🤣
Nou echt he! Wij hebben 2 katten en die zitten plotseling allebei op schoot terwijl ze dat nooit samen doen.. ik hoop zo dat dit een voorteken is 🤣

2 jaar geleden

Ik hoop ook dat ons kleintje morgen komt. Ben vandaag 39+2 weken. Wel pas maandag net verlof dus fysiek erg uitgeput maar.. Lijkt me wel speciaal met volle maan! 🌕 Heel benieuwd bij wie hier reageren het ook gaat gebeuren 😄 Succes!

2 jaar geleden

Ik ben ook zo benieuwd of het invloed heeft. Hoop het stiekem wel hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Xxxxxxxxxxxxxxxx

Ja dat schijnt bewezen te zijn. De meeste ziekenhuizen plannen zelfs extra ...
Het is echt een fabeltje haha! De maanstand heeft geen invloed op de geboortecijfers. Ook inzet van extra personeel bij geboortecentrum tijdens een volle maan gebeurt niet.

2 jaar geleden

Reactie op Daphie95

Het is echt een fabeltje haha! De maanstand heeft geen invloed op de geboor ...
Toch gebeurt dat dus wel😊 Zeker niet overal misschien

2 jaar geleden

Reactie op Xxxxxxxxxxxxxxxx

Toch gebeurt dat dus wel😊 Zeker niet overal misschien
Gebeurt echt niet haha, meerdere vriendinnen die werken in verschillende ziekenhuizen en geven ook aan dat dat niet gebeurt. Maar goed haha, hopelijk zet de bevalling voor je door!

2 jaar geleden

Ik hoop het! Ben zelfs uitgerekend deze dag!!

2 jaar geleden

Laten we hopen dat dit klopt! Nu 40+1 en sinds een half uur wat krampen!! Zou het nu dan toch echt doorzetten??

2 jaar geleden

Reactie op Rvb2403

Laten we hopen dat dit klopt! Nu 40+1 en sinds een half uur wat krampen!! Z ...
Spannend hier ook! Ben even naar beneden hoop zo dat t doorzet.. het is wel nog erg onregelmatig en niet heel heftig maar het zijn wel krampen! Succes! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op plop1

Spannend hier ook! Ben even naar beneden hoop zo dat t doorzet.. het is wel ...
Precies, positief denken haha! Heb al 2 keer eerder gedacht dat het begon, maar ik ga maar uit van 3 x scheepsrecht haha! 2e kindje dus denk ik herken het wel nu, maar bij de eerste had ik het ook pas door toen ik al op de helft was ivm blijkbaar hoge pijngrens.. ik ga duimen voor ons!!

2 jaar geleden

Helaas hier niks vannacht :(

VRIEND

2 jaar geleden

Volle maan of geen volle maan, geen verschil! Heb wel enigszins lekker geslapen☺️.

2 jaar geleden

Ook hier na onregelmatige weeen om 4u weer in slaap gevallen. Wel veel ongi krampen nu en onrustige buik, hoop echt dat het eens gaat doorzetten!!