9 Reacties
2 jaar geleden
Wat super knap van je om die stap te zetten ! Ik ben vrij snel begonnen na mn bevalling omdat ik echt super erg onzeker was over mijn lichaam ( nog steeds ) en moet zeggen het word elke dag makkelijker ! You can do this鉂わ笍
2 jaar geleden
Hoi!
Ik heb een personal trainer in de sportschool. Ben voor ik zwanger werd daarmee begonnen en doorgegaan tot 20 weken zwanger. Nu alweer 12 weken bezig. Ik haatte de sportschool altijd. Ongemak.
Niet weten wat te doen. Al die "fit girls"
Nu voel ik me echt super fijn daar! Er word me verteld wat ik moet doen! Ik heb even tijd voor mij alleen en mijn hoofd is dan echt dik een uur even helemaal leeg!! Heerlijk!
T kost wat die personal trainer maar zolang ik dit betalen kan blijf ik het doen. Word er heel blij van! Nu 6 maanden geleden bevallen en alweer 20 kilo kwijt. 8 kado en 12 op eigen kracht.:)
2 jaar geleden
Ik heb mijn man ontmoet in de sportschool,dus zeker ervaring, haha.
Intussen sporten we beiden niet meer, maar vond het wel heerlijk om te doen destijds.
Ik vond het altijd fijn om zelf de apparaten te kunnen kiezen, je eigen tempo bepalen en wanneer je hulp nodig had kon je iemand vragen.
2 jaar geleden
Reactie op Halloobaby1
Hoi!
Ik heb een personal trainer in de sportschool. Ben voor ik zwanger we ...
Wauw. Wat knap!!!
2 jaar geleden
Reactie op Jillanna123
Wat super knap van je om die stap te zetten ! Ik ben vrij snel begonnen na ...
Wat lief. Dankjewel. Enorme drempel, maar wil echt fitter worden. In t verleden deed ik aan hardlopen maar dat kan nog niet wegens bekkenbodemklachten馃ジ馃槄. Thx!
2 jaar geleden
Wat lief. Dankjewel. Enorme drempel, maar wil echt fitter worden. In t verl ...
Nee precies maar super goed toch zal het gewoon rustig oppakken komt helemaal goed
2 jaar geleden
Ik was heel fanatiek voor mijn zwangerschap en tot ik een week of 30 zwanger was. Daarna na 6 weken onder begeleiding van de fysio weer opgepakt en ben nu weer vaak aan het sporten (fitness en hardlopen). Ik kan je maar 茅茅n advies geven; Gaan mama! Het zal wennen zijn in het begin, maar het weegt niet op tegen alle fysieke en ook zeker mentale voordelen. Muziek in je oren en focussen op jezelf, je zult zien dat de meesten ook alleen maar met zichzelf bezig zijn.
You can do it 馃挭馃徏馃挭馃徏馃挭馃徏馃挭馃徏鉂わ笍
2 jaar geleden
Wat goed dat je gaat sporten! Het beginnen is het allermoeilijkst! Ik ben 6 weken na de keizersnede weer gaan opbouwen en heel blij tot nu toe, vooral mentaal is het zo fijn. Bij mij helpt het om met mijn vriend of mijn zus samen te gaan, dat motiveert. En vraag hulp met opstarten want zelf kun je minder goed inschatten wat je lijf aan kan, zeker nu. Succes!!