6 Reacties

2 jaar geleden

Let it gooo! Heel makkelijk gezegd, maar zo heb ik het ook geleerd. Onze kleine man ging eerst naar een opvang waar het echt niet lekker ging, veel huilen ect. Toen hebben we besloten de overstap te maken naar een gast ouder en dit ging ook niet direct goed maar omdat zij veel meer tijd hebben en echte aandacht komt het uiteindelijk echt goed! Als je een goed gevoel hebt bij de gastouder dan zit het ook wel goed. Gewoon gedurende de dag apjes sturen en vragen of ze foto’s stuurt. Qua slapen, dat is altijd afwachten wellicht slaapt hij door de indrukken die hij krijg wel goed! Het komt echt goed, het moment dat de deur open gaat en jij ziet je zoontje glimlachen naar je dan ben je al je zorgen vergeten!

2 jaar geleden

Reactie op Maantje94

Let it gooo! Heel makkelijk gezegd, maar zo heb ik het ook geleerd. Onze k ...
Dankjewel. Ik moet het ook gewoon loslaten maar het is zooooo moeilijk. Vreselijk dat gevoel

2 jaar geleden

Reactie op Julia314

Dankjewel. Ik moet het ook gewoon loslaten maar het is zooooo moeilijk. Vre ...
Jaa het is ook echt vreselijk, maar geloof me als je een goed gevoel bij de gastouder hebt en als je gewoon je zorgen kan delen dan kan zij je ook helpen om je gerust te stellen! Gewoon vragen naar foto’s, filmpjes en updates dat zijn echt de geluks momentjes uit ervaring 🥹🥰

2 jaar geleden

Onze dochter gaat vanaf februari ook 1 dag in de week naar de gastouder. Het is onze buurvrouw, dus iemand die we kennen. Dat idee vind ik wel fijn. Tot nu toe vind ik het alleen maar leuk voor onze dochter dat ze lekker met andere kindjes kan gaan spelen. Wij hebben niet echt mensen om ons heen met kleine kinderen en ik merk als we ergens zijn waar kinderen zijn, dat ze dat heel leuk vindt. Probeer niet alleen aan de dingen te denken die ‘fout’ kunnen gaan, maar ook aan de dingen te denken die het je zoontje brengt. Loop niet op de zaken vooruit en ga gewoon kijken hoe het loopt. Misschien maak je je nu wel voor niks druk en gaat het allemaal super goed😊

2 jaar geleden

Reactie op Mandy252

Onze dochter gaat vanaf februari ook 1 dag in de week naar de gastouder. He ...
Ja dat is ook zo dankjewel. Ik ga proberen positief te blijven

2 jaar geleden

Loslaten moet groeien. Onze meid gaat naar de gastouder, vond het eerst ook spannend maar heb er nu alle vertrouwen in! Ze slaapr daar alleen heel weinig maar tja altijd vrolijk als we dr ophalen😅