21 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind deze heel leuk! Bij Kruidvat of trekpleister regelmatig te koop!

2 jaar geleden

Dikkie Dik😸

2 jaar geleden

Reactie op Maymay9

Dikkie Dik😸
Die vindt mijn dochtertje ook erg leuk

2 jaar geleden

Dikke aanrader: ‘raad eens hoeveel ik van jou houd’ Voor het slapen gaan lezen wij dit boekje.. waarmee je afsluit in het boekje met ‘ik houd van jou tot aan de maan en terug’ 🥰

2 jaar geleden

M'n beide kinderen vinden dit boek geweldig. https://www.bol.com/nl/p/beer-waar-ben-je/9200000094344341?referrer=socialshare_pdp_androidapp Mijn zoontje van 6 maanden slaat met veel plezier zelf de flapjes om. Er zijn meer van deze soort. Verder vind ik de Bobbi boekjes erg leuk, mooie lengte, 1 onderwerp, rijm. Ze zijn vaak bij Kruidvat/Trekpleister verkrijgbaar voor mooie prijs

2 jaar geleden

Wij hebben deze! Echt heel leuk. Zitten lichtjes in. Vindt onze dochter echt leuk😍 Kan eventueel een foto maken als je een foto van de binnenkant wil zien! Ik vind de Bobbi boekjes ook heel erg leuk! We hebben ze bijna allemaal 😊

2 jaar geleden

Je kan gratis lid worden van de bibliotheek! Nog betere aanrader dan een enkele voorleesboek 😃

2 jaar geleden

Bobbi boekjes zijn erg leuk en inderdaad gratis lid worden van de bieb. Wij mogen 10 boekjes per keer lenen.

2 jaar geleden

Nijntje boekjes zijn hier favoriet. Vaak kijk ik voor boekjes ook in de kringloopwinkel, staat zoveel leuks

2 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Wij hebben deze! Echt heel leuk. Zitten lichtjes in. Vindt onze dochter ech ...
Deze hebben wij ook, grote hit!

2 jaar geleden

Reactie op Tuin

Dikke aanrader: ‘raad eens hoeveel ik van jou houd’ Voor het slapen gaan le ...
Hier ook :D heel rustig fijn bedtijd boekje :)

2 jaar geleden

Als je je kindje lid maakt van de bieb (gratis), ontvang je als welkomstcadeau een leuk boekstart koffertje met leuke boekjes erin speciaal voor baby's. Toevallig net opgehaald en gelijk 6 boeken geleend!

2 jaar geleden

Wij lezen Jip en Janneke, Pluk vd Petteflet en Dolfje Weerwolfje😁 Dolfje is best een spannend boek, maar dat snappen ze toch nog niet😄

2 jaar geleden

Dit boek vind mijn zoontje helemaal geweldig! Gaat meteen lachen als ik het boek tevoorschijn haal haha

2 jaar geleden

Het grote nijntje flapjesboek valt hier goed in de smaak :-)

2 jaar geleden

Denk niet dat dit in België zo is 🙂 maar inderdaad wel goed idee om eens naar de bib te gaan!!

2 jaar geleden

Reactie op Babyboy2023_

Dit boek vind mijn zoontje helemaal geweldig! Gaat meteen lachen als ik het ...
Wij hebben ook over 10 minuutjes naar bed klein monster, Ruby vind hem leuk maar ik vind hem ook erg leuk om voor te lezen :-). Er is ook een variant met eenhoorn en zeemeermin!

2 jaar geleden

Reactie op Am_01

Wij hebben ook over 10 minuutjes naar bed klein monster, Ruby vind hem leuk ...
Wij hebben sinds kort ook die van de kleine draak

2 jaar geleden

Mijn dochter is dol op boeken dus hier een lijstje: - Ssst de tijger slaapt - Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft - Kikker en het slaapfeest - Papa is de allerbeste (leuk ook om met Vaderdag te geven)