26 Reacties
3 jaar geleden
Ik ken deze niet. Ik gebruik die van het huismerk van Kruidvat of Jumbo. Super zacht en geen last van schuren.
3 jaar geleden
Ik heb geen last van de zoogkompressen, maar omdat ik er zo hard doorheen ging, heb ik wasbare kompressen gekocht. Msgn ook wat voor jou? Kijk wel even goed naar de afmeting, want die ik heb zijn vrij groot. Prima voor een cup E, maar voor een kleinere cup niet zo handig 😉
3 jaar geleden
Deze zaten in mijn kraampakket, heb er 2 gebruikt en vond ze inderdaad erg schuren. De zoogcompressen van Avent vond ik erg prettig, zijn erg zacht. Ook die van etos eigen merk zijn een stuk aangenamer.
Ik weet niet hoeveel lekkage je nog hebt, maar anders zijn wasbare ook zeker aan te raden. Merk wel dat de opnamecapaciteit daarvan wel minder zijn en hierdoor bij mij in de eerste 2 weken onvoldoende waren en ik meerdere malen per dag moest wisselen van bh. Met iets minder overproductie ben ik weer helemaal fan van wasbaar =)
3 jaar geleden
Reactie op Lenn93
Deze zaten in mijn kraampakket, heb er 2 gebruikt en vond ze inderdaad erg ...
Dankjewel voor opties! Mijn kleine is nu 3 weken, de ene keer is de lekkage iets meer als de andere. Ik gebruik nu zelf ongeveer 2 schone sets per dag
3 jaar geleden
Dankjewel voor opties! Mijn kleine is nu 3 weken, de ene keer is de lekkage ...
Dan zou ik zeker overstappen op wasbaar, zit comfortabeler, minder afval en op den duur ook goedkoper. Zelf vind ik de variant met een PUL laagje tegen het doorlezen het fijnst, hier heb ik zelf eigenlijk zelden last van dat het onvoldoende opneemt. Met de volledige bamboe variant wil mijn bh nog wel eens nat worden, met name bij de ochtendvoeding.
3 jaar geleden
Aah ik vond deze van HeltiQ ook erg rot. Die randjes van de compressen irriteren enorm. Echt niet lekker.
Ik gebruik nu Kruidvat, die vind ik wel heel fijn
Heb ook 2 soorten wasbare maar daar lek ik geregeld mee door. Vooral als ik aan het voeden ben met de andere borst. Heb nu lekschalen gekocht voor die momenten, ben benieuwd hoe dat bevalt!
3 jaar geleden
Wat voor uitwasbare zoogcompressen hebben jullie? Bamboe, of katoen? Of welke?
3 jaar geleden
Wat voor uitwasbare zoogcompressen hebben jullie? Bamboe, of katoen? Of wel ...
Ik heb deze aangeschaft:
https://www.mamaloes.nl/sevibaby-katoen-zoogcompressen-6-stuks-60