10 Reacties
3 jaar geleden
De macrogol kan ook effect hebben op hoe je ruikt. Het hoort er een beetje bij. Je zou kunnen kijken of meer plantaardige voeding effet heeft. Helpt niet altijd. En het is net hoe belangrijk je het vindt. Als je het echt heel erg vervelend vindt, zou je natuurlijk altijd met je huisarts kunnen kijken of er alternatieven zijn, maar ik denk dat het is wat het is.
3 jaar geleden
Reactie op Pingu Mama
De macrogol kan ook effect hebben op hoe je ruikt. Het hoort er een beetje ...
Ja misschien idd de macrogol. Helaas werken meer vezels niet en is dit beter. Anders mega aambeien vanwege verstopt zitten. Dus we nemen het maar voor lief 馃槄 de macrogol helpt goed maar de stank is niet te harden. Gelukkig hebben meer er last van 馃槈
3 jaar geleden
Hier ook en het komt hier niet door de obstipatie.. Obstipatie heb ik ook vaak wanneer ik niet zwanger ben en dan ruikt het gewoon naar een poep scheet zeg maar hahaha. Nu ruikt het net alsof er fruit ligt te rotten in mijn ingewanden of als een groenbak die nodig schoon gemaakt moet worden.. En dat was ook toen de weken dat ik juist diarree had door de macrogol (en nu dus nog steeds zonder macrogol).
Geen idee wat de oorzaak is.. Ja iets met zwangerschap, want we herkennen deze geur (gelukkig) echt niet hahaha. Het blijft ook echt gewoon een uur hangen als je geen raam open zet 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op MEenme
Hier ook en het komt hier niet door de obstipatie.. Obstipatie heb ik ook v ...
Hahaha, grappig te lezen. En fijn die herkenbaarheid. Ja de geur is niet te harden, zelfs van het kleinste onhoorbare scheetje. Denk ook echt dat kan niet gezond zijn soms. Maar goed, we gooien het maar op hormonen ofzo 馃槄
3 jaar geleden
Reactie op Brosa
Als je de groene vrouw moet geloven van het boek de poep dokter komen stink ...
Haha bizar. Ja kan ik eens proberen als test, heb het toch liggen. Normaal gesproken heb ik er geen last van en eet niet anders dan voor mn zwangerschap, dus denk toch een hormonaal dingetje.