36 Reacties

3 jaar geleden

Je berichtje kwam op met waar denken jullie aan, en ik dacht direct aan sushi. Maar ik vind het los van dat wel een leuke naam!

3 jaar geleden

Als ik heel eerlijk ben denk ik meteen aan sushi, dat zwarte zeewier-velletje heet nori.

3 jaar geleden

Zeewier! Haha

3 jaar geleden

Aan zeewier en sushi.

3 jaar geleden

Ik denk ook aan zeewier. Kunnen we misschien meedenken? Wat is bijvoorbeeld de naam van je eerste kindje als je dat wil delen. Of wil je graag een Japanse naam? Dan zijn er waarschijnlijk betere opties. Krijg je een jongen of een meisje? Jongens: Kenji, Kenzo, Nobu, Tamaki Meisjes: Yuki, Sakura, Sora, Yoko

3 jaar geleden

Ik moest eerlijk gezegd denken aan het dochtertje van Kanye west en kim kardashian. Nori is volgens mij haar bijnaam.

3 jaar geleden

Ik denk aan de voetballer nouri

3 jaar geleden

Reactie op Maymay9

Ik denk ook aan zeewier. Kunnen we misschien meedenken? Wat is bijvoorbee ...
Of een Japanse naam.. of ze denkt aan een andere variant van Noor.. Dan zal ik persoonlijk Noor, Nora, Noortje iets in die trant kiezen.. maar het is jouw kindje jij moet het natuurlijk zelf helemaal bepalen! 🤗 wellicht kunnen we meedenken inderdaad maar dan moeten we weten in welke richting je denkt en wellicht zit er iets tussen voor je!

3 jaar geleden

Aan Norit...

3 jaar geleden

Ik moet denken aan de dochter van ronnie flex die heet ook nori, vind her zelf een hele schattige naam

3 jaar geleden

Zeewier

3 jaar geleden

Prachtige naam! Mijn zusje heet Nuri, ook mooi

3 jaar geleden

Ik denk dan aan Elanor "Nori" Brandyfoot van de vrij nieuwe serie Rings of Power.

3 jaar geleden

Als ik Nori lees, zou ik het met een harde R uitspreken en zien als gedroogd zeewier. Als er Nory zou staan, vind ik het ineens liever en stoer tegelijk en zou ik het eerder op het engels uitspreken met een zachte R.

3 jaar geleden

Sushi vellen... Sorry 🙈

3 jaar geleden

Aan de Nori vellen van de sushi... Sorry 😰

3 jaar geleden

Nouria is ook een mooie naam

3 jaar geleden

Ik wil wel zeggen waar ik aan denk maar het is toch veel belangrijker wat jullie zelf van die naam vinden en wat jullie daar zelf bij denken 😅🤔 Ik ben daar eigenlijk best benieuwd naar wat jullie zelf denken bij die naam

3 jaar geleden

kindje van Ronnie Flex..

3 jaar geleden

Ik vind het een leuke naam! Lijkt een beetje op de naam die wij hebben. Onze dochter gaat Nour heten. Lekker doen waar jij je goed bij voelt! Bij elke naam kan je wel wat bij bedenken of heeft iemand anders een andere gedachten bij!