14 Reacties
3 jaar geleden
De kraamzorg hier zei dat je het beste kan wachten tot je baby geen kruikje meer nodig heeft om op temperatuur te blijven omdat door de schommelingen in de kinderwagen de kruik kan gaan lekken en het oppervlak eigenlijk te klein is om een kruikje bij te leggen.
Ik kijk er ook naar uit om met onze uk op pad te gaan.
3 jaar geleden
Reactie op Bootsbean
Onze zoon heeft geen kruik meer nodig, binnen hoeft hij ook geen mutsje mee ...
Lijkt mij dan ook prima idd, maar ik ken jou en je kindje niet en heb er niet voor geleerd 😉
Bij twijfel zou je altijd nog bij thuiskomst de temperatuur van je kleine kunnen meten en tussendoor als je op pad bent even nekje voelen. Ik neem aan dat je geen uren op pad gaat.
Als ik jou was wist ik het wel. Lekker er even uit!
3 jaar geleden
Wij kregen het advies om pas naar buiten te gaan wanneer onze zoon weer op zijn geboortegewicht zit en hij zijn temperatuur zelf kan houden.
3 jaar geleden
Reactie op Keetie88
De kraamzorg hier zei dat je het beste kan wachten tot je baby geen kruikje ...
Grappig, onze kraamzorg zei: verwarm de wagen voor met een kruik. Maar je neemt of je baby mee, of je kruik. Nooit allebei.
3 jaar geleden
Verder zou ik ook kijken naar hoeveel je zelf aankunt (en inderdaad, jezelf niet overschatten; officieel duurt de kraamperiode 40 dagen!). Qua temperatuur van de kleine en qua prikkels is een draagdoek altijd een goed idee.