39 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen maandag de termijnecho gehad. Was 11+1. Mocht gelijk de NIPT doen. Gisteren bloed laten prikken. Uitslag kan bij mij 2 weken duren, maar de verloskundige zei dat het misschien volgende week bekend is. 😊

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen maandag mijn termijnecho gehad, ik was toen 11+2. Ben toen direct naar de priklocatie gereden om de NIPT te doen. 🙈 De uitslag kon 1 tot 2 weken duren

4 jaar geleden

Met elf weken. Gekoppeld aan het bloedonderzoek wat ze doen voor je ijzer etc

4 jaar geleden

Vandaag Nipt laten prikken, tesamen met bloedonderzoek van de verloskundige. Ik ben 11+3 vandaag

4 jaar geleden

Wat ben ik dan ‘laat’ met 12 weken 😉 ik dacht dat de termijnecho ook pas vanaf 12 weken was

4 jaar geleden

Ik ben nu 12+4 zwanger en ik heb hem om 14u. Eerst om 13u30 bij de gyne en daarna de nipt test. Benieuwd hoelang ik zal moeten wachten op de uitslag

4 jaar geleden

Ik gisteren ! 11+5

4 jaar geleden

Ik moet de NIPT ook nog doen en ben vandaag precies 11 weken, maar heb Corona, dus ik ga de afspraak ook pas na 12 weken maken hoor!

4 jaar geleden

Ik vandaag, 11 + 5

4 jaar geleden

Met 11 weken gehad en binnen 6 dagen had ik de uitslag!

4 jaar geleden

Mijn afspraak voor de nipt is ingepland op 13w. Nipt kan tussen de 11 en 14w volgens mijn zwangerschapsboekje 😊

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 13 wkn. Morgen nipt laten prikken

4 jaar geleden

Ik heb m vandaag gedaan. Precies 12 weken

4 jaar geleden

Met 11 weken termijnecho en daar verwijzing gekregen voor nipt. Vandaag met 11+2 bloed laten prikken voor nipt.

4 jaar geleden

Reactie op Lindsaytje

Ik ben nu 12+4 zwanger en ik heb hem om 14u. Eerst om 13u30 bij de gyne en ...
De nipt test is niet door gegaan... Helaas niet zo'n goed nieuws gekregen nu in een ander ziekenhuis voor 2de opinie en om te weten wat we nu moeten doen.

4 jaar geleden

Reactie op Lindsaytje

De nipt test is niet door gegaan... Helaas niet zo'n goed nieuws gekregen n ...
Oh meid wat erg😞.hoop dat een tweede opinie misschien toch nog wat opties aanbiedt.veel moed toegewenst alvast.

4 jaar geleden

Reactie op Lindsaytje

Ah nee😢😢 er blijft jullie ook weinig bespaard zeg! Ik ga duimen voor jullie dat de 2de opinie andere inzichten geeft! Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Lindsaytje

Kan ik met iets helpen? Dikke kus en knuffel

4 jaar geleden

Reactie op Farah2009

Oh meid wat erg😞.hoop dat een tweede opinie misschien toch nog wat opties ...
Ons kleintje is inderdaad overleden door een bloedprop in de navelstreng... Maandag wordt ik ingeleid en zal ik bevallen van ons kleine meisje.

4 jaar geleden

Ah nee😢😢 er blijft jullie ook weinig bespaard zeg! Ik ga duimen voor jull ...
Ons kleintje is inderdaad overleden door een bloedprop in de navelstreng waardoor de baby geen bloed meer kreeg ik word maandag ingeleid en zal ik bevallen van ons kleine meisje.