42 Reacties

2 jaar geleden

Wij doen het ook vaak zat, als we bij andere mensen zijn bijvoorbeeld het

2 jaar geleden

Jazeker alleen niet met loden leidingen maar dat is bijna nergens het geval heb altijd warm water gebruikt uit de kraan

2 jaar geleden

Hier alleen maar uit de kraan. Op het kinderdagverblijf net zo

2 jaar geleden

Ik heb gehoord van kraamzorg dat je geen warm water mag gebruiken dit ivm het niet gesteriliseerd is.

2 jaar geleden

Wij hebben het ook altijd gedaan!

2 jaar geleden

Ja wij gebruiken altijd warm water uit de kraan. Vind de waterkoker/magnetron te lang duren. Idd wanneer je loden leidingen hebt kan het niet. Alleen in 1e paar maand gekookt water gebruikt, nu denk ik: hij eet ook zand.. 🤣 dan is warm kraanwater wel minste risicovol lijkt mij

2 jaar geleden

Ik kook smorgens water en die gaat in een thermoskan. Zo kan ik de hele dag thee zetten of flesjes maken wanneer ik wil. Voor het flesje doe ik dan half warm water en bijvullen met water uit de kraan.

2 jaar geleden

Doe ik eigenlijk al vanaf het begin en hij groeit als kool 😄

2 jaar geleden

Wij hebben een coekerkraan en doen altijd het cb raadde af oom warmwater uit een boiler te gebruiken kan door steeds opwarmen gevalijk stofjes vrijkomen in het water

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook warm water uit de kraan sinds 6 maanden oud (toen ben ik gestopt met bv). Waterkwaliteit is hoog genoeg.

2 jaar geleden

Voor degene die het wel doen, hebben jullie toevallig ook een boiler?

2 jaar geleden

Yes doen wij al vanaf het begin!

2 jaar geleden

Ja hoor dan vaak bij vrienden of familie als we op visite zijn.

2 jaar geleden

Doe het al sinds dag 1! Gaat altijd goed, nooit geen krampjes!

2 jaar geleden

Warm water uit de kraan wordt afgeraden door voedingscentrum

2 jaar geleden

Hier altijd uit de kraan vanaf 2 maanden leeftijd !

2 jaar geleden

Wij doen dit al vanaf dag 1, kan prima gaf de kraamverzorgster toen aan :)

2 jaar geleden

Wordt afgeraden, kunnen metalen inzitten (worden makkelijker opgenomen in warm water)

2 jaar geleden

Nee niet doen, zitten metalen in. Wij koken water in de waterkoker en vullen aan met koud water..

2 jaar geleden

Reactie op Laurarara

Nee niet doen, zitten metalen in. Wij koken water in de waterkoker en vulle ...
Wij doen dit precies zo.