13 Reacties

2 jaar geleden

Nat houden tussen het vies worden en het wassen. Wij hebben altijd een emmer staan met vlekkenwas, met water en vanish. Om bestaande vlekken er uit te krijgen weken in heet water met vanish. Het werkt voor ons iig 😄

2 jaar geleden

Voor het wassen met vlekkenspray (pink stuff) besproeien even laten intrekken en gewoon je was draaien. Ik spray ook wel eens Dasty het gele spul. Werkt hier goed in ieder geval.

2 jaar geleden

Welk wasmiddel gebruik je? Ik had hetzelfde probleem, nu gebruik ik Ariel waspods en evt shout op de erge plekken. Ook van kort na een langer programma ( van 15 min naar 1,5 uur) maakt bij mij veel verschil.

2 jaar geleden

Reactie op Birdy Nam Nam

Nat houden tussen het vies worden en het wassen. Wij hebben altijd een emme ...
Hier ook zo idd. Staat standaard een emmertje met was in water in de berging. Vaak met een schep Vanish en Biotex. Erge vlekken spuit ik voor het in de machine gaat nog in met Pink Stuff. 99% gaat er uit!

2 jaar geleden

Als je het hebt gewassen in de zon te drogen leggen. Bizar, maar veel vlekken verdwijnen dan!

2 jaar geleden

Reactie op Blubbie

Welk wasmiddel gebruik je? Ik had hetzelfde probleem, nu gebruik ik Ariel w ...
Neutral en Color Reus

2 jaar geleden

Ik heb een blok marseillezeep, echte vlekken zeep ik daar mee in. Even een half uurtje laten intrekken en dan mee met de gewone was. Tot nu toe alle vlekken er uit gekregen! Zelfs de blauwe bessen vlek die er al een paar dagen in zat.

2 jaar geleden

De spray van de wibra voor vlekken gaat hier zo goed. Krijg je echt de vlekken ermee uit en het ruikt ook nog eens lekker

2 jaar geleden

Fruitplekken even insmeren met natuurazijn, half uurtje trekken en dan wassen. Mocht er nog een wat inzitten nat in de zon leggen en dan bleekt de zon het eruit

2 jaar geleden

Ossengal! Echt een wondermiddel! Erop spuiten, even laten intrekken en hup mee in de was. En ik zou het persoonlijk ook niet lang laten liggen voordat je het wast. Hier vaak een kort programma (handwas ofzo) wanneer is weinig heb dat die dag gewassen moet worden.. al heb je met kinderen altijd wel wat om de wasmachine mee te vullen 🤪

2 jaar geleden

Insmeren met afwasmiddel werkt hier goed

2 jaar geleden

Ik gebruik voornamelijk deze 2, ik laat het 5 minuten intrekken en daarna gelijk in de wasmachine. Hoe sneller je het op de vlek doet hoe beter het werkt, en niet voor wassen, dit zorgt juist dat het er niet meer uit gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Gerda121

Als je het hebt gewassen in de zon te drogen leggen. Bizar, maar veel vlekk ...
Dit dus! Goedkoopste en milieuvriendelijkste oplossing! De zon doet het werk, kost geen moeite.