7 Reacties
2 jaar geleden
Wij vervoeren onze dochter vaak met de fietskar. Met dit weer is het continu zoeken naar hoeveel kleren ik ze moet aandoen. Momenteel doe ik haar gewone kleren (body, T-shirt met lange mouwen en lange broek) aan en daarover dan een water/winddicht pakje en sokken/schoenen. Ik laat haar in de fietskar ook al een helm dragen omdat ik een paar vriendinnen heb wiens baby鈥檚 die op latere leeftijd weigeren op te zetten en ik hoop dit zo voor te zijn. Als ik ze nu na een fietsritje uitkleed, dan voelt ze warm aan, dus ik ga ervan uit dat ik haar voldoende kleed op dit moment. Onze dochter is wel een zweter.
Wij gaan de fietskar ook tijdens de winter blijven gebruiken aangezien we geen tweede auto hebben en dit dus soms echt gewoon nodig is.
Benieuwd naar de andere antwoorden!
2 jaar geleden
Ik fiets met mijn dochter niet meer, maar eerlijk gezegt ik haat fietsen in de kou. Dus we doen alles met de auto of gewoon lopen als het iets in ons dorp is
2 jaar geleden
Reactie op zowelkom2023
Wij vervoeren onze dochter vaak met de fietskar. Met dit weer is het contin ...
Waar heb je een helm kunnen vinden voor deze leeftijd?
2 jaar geleden
Reactie op Karianne81
Waar heb je een helm kunnen vinden voor deze leeftijd?
Ik heb de ABUS Fietshelm (Blue Whale) maat Small. Gewoon op bol te vinden 馃槉 daar staat er nog smiley 3.0 bij in de naam.