55 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje wat lief! Ik krijg hier meestal niks behalve iets van mn jongste wat hij maakt op de opvang 馃檲 op school doen ze hier niks en mijn man doet hier ook niet aan. Nou heb ik verder niks te klagen hoor. Super lieve man, maar geeft simpelweg zelf niks om spullen dus denkt hier niet echt over na. Dus ik verwacht niks maar hij kan me soms verrassen 馃構

3 jaar geleden

Niets vermoed ik 馃槀

3 jaar geleden

Voor mijn eerste moederdag mocht het al iets specialer: een ring met de geboortesteentjes van januari (granaat)馃グ

3 jaar geleden

Mijn favoriete parfum!馃槉

3 jaar geleden

Er ligt een cadeautje dat ons oudste zoontje op de opvang gemaakt heeft. Verder denk ik niets, al hoop ik stiekem wel op iets. Voor mijn allereerste moederdag twee jaar geleden kreeg ik mokken van Blond! Ik drink er nog steeds met veel plezier uit.

3 jaar geleden

From me to me馃グ

3 jaar geleden

Op het kdv hebben ze potjes met badzout beschilderd. En ik heb een bosje bloemen gevraagd, maar dan dinsdag ofzo (hopelijk goedkoper en ik ben zondag, maandag en dinsdag toch de hele dag weg). Dus kan ik er mooi woensdag, donderdag en het weekend van genieten. Maar.. ik ben benieuwd of ik die ga krijgen馃檲

3 jaar geleden

Lieve cadeautjes allemaal! Ik heb trouwens wel een borrelpakketje voor mezelf gekocht, met olijfhouten schaaltjes en lepeltjes en lekkere hapjes. Eigenlijk van mijn verjaardagsgeld maar ook omdat ik mezelf wil bedanken dat ik een lieve moeder ben.

3 jaar geleden

Hier geen idee wat ze in petto hebben dat zie ik morgen 馃ぃ馃グ

3 jaar geleden

Lieve cadeautjes allemaal! Ik heb trouwens wel een borrelpakketje voor meze ...
Wat een goed idee! Ik heb een beetje spijt, want had van te voren uitgesproken dat ik niks van mijn vriend verwacht, aangezien hij mijn vriend is en niet mijn kind. En nu het morgen zo ver is merk ik dat ik stiekem in de watten gelegd wil worden en iets van waardering voor de afgelopen maanden.. maar denk niet dat dit gaat gebeuren want mijn vriend is niet bepaald romantisch. Mmhmm maar exta veel knuffelen met m'n kindje dacht ik zo!

3 jaar geleden

Reactie op Lilauw

Voor mijn eerste moederdag mocht het al iets specialer: een ring met de geb ...
Super mooi 馃ぉ

3 jaar geleden

Reactie op Mommy Of5

Hier geen idee wat ze in petto hebben dat zie ik morgen 馃ぃ馃グ
Haha spannend!

3 jaar geleden

Ik zag dat onze kindjes restjes rode verf aan hun voeten hadden.. 馃グ dus ik verwacht een creatief cadeau van mijn kinderen (man) Natuurlijk gedaan alsof ik het niet heb gezien en even goed weg gepoetst ;)

3 jaar geleden

Lieve kaart, sleutelhanger vd opvang geknutseld door de kleine man en een moedermelksieraad uit. Maar hij had liever dat we die samen uitzoeken. Voor de eerste moederdag mocht het wat kosten en wat speciaals zijn. 馃グ Heb het een keer naar hem door gestuurd dat ik het heel tof vind zo'n moedermelksieraad.

3 jaar geleden

Ik heb leuk verwenpakket voor mijzelf gekocht en mijn moeder had een kadootje verstopt in huis. Vanochtend zelf ontbijt op bed gemaakt met heerlijk Fries suikerbrood en aardbeitjes. Ik ben bam-mama dus hang zelf de slingers op haha 馃槆馃グ

3 jaar geleden

Ik heb leuk verwenpakket voor mijzelf gekocht en mijn moeder had een kadoot ...
Wat lief van je moeder! En inderdaad dan zelf de slingers op hangen. Fijne Moederdag 馃グ

3 jaar geleden

Mn vriend heeft tijdens het eerste ochtendslaapje een bos bloemen en een lolly in het bedje bij mn dochter gelegd. Zei tegen mij: volgens mij is ze wakker. En ging toen de deur uit om te werken 馃槄. En wat croissantjes voor ontbijt 馃グ. Mn dochter zelf trakteert mij vandaag op elke 2 uur willen drinken en slaapjes van 45 min. En als kers op de taart, lekker spugen, inmiddels al op schoon rompertje nr 3 馃檲

3 jaar geleden

Mijn man is het vergeten馃ぃ馃槕 Vond het wel echt heel jammer aangezien het mijn eerste moederdag is maar helaaas.... Hij is niet die type man die daar aan denkt 馃樁

3 jaar geleden

Ik heb ruzie gekregen voor Moederdag 馃帄馃コ echt attent van hem

3 jaar geleden

Reactie op J.W.N

Mijn man is het vergeten馃ぃ馃槕 Vond het wel echt heel jammer aangezien het m ...
Was hier begin van het jaar ook zo. De noorse moederdag valt al in februari. Heb dus nu via zn familie gezorgd dat hij eraan werd herinnerd. Niet erg spontaan dus, maar toch 馃槄